שחקן ההגנה הכי יקר באנגליה: סטונס בסיטי

סטונס. שחקן ההגנה היקר בתולדות הממלכה
סטונס. שחקן ההגנה היקר בתולדות הממלכה |

בלם אברטון עזב תמורת 47.5 מיליון ליש"ט וחתם בקבוצה של גווארדיולה לשש שנים

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי וסופי: ג'ון סטונס עבר למנצ'סטר סיטי. אברטון אישרה הבוקר את קיום העסקה, שנחשפה דרך סגל השחקנים שהעבירה מנצ'סטר סיטי לאופ"א לצמד משחקי פלייאוף ליגת האלופות.

 

פפ גווארדיולה וקבוצתו החדשה יפגשו את סטיאווה בוקרשט הרומנית לשני מפגשים על שלב הבתים של האלופות, ובאתר אופ"א נכתב שמו של סטונס כחלק מסגל הקבוצה – למרות שהסיטיזנס טרם הודיעו רשמית על החתמתו.

 

 

בשבועות האחרונים פורסם שסיטי עומדת לסגור על העברת ג'ון סטונס ב-50 מיליון ליש"ט, ואכן הבוקר דווח ב-BBC שהעסקה נסגרה תמורת 47.5 מיליון ליש"ט.

 

Welcome home

The best pics from John Stones' Etihad Stadium tour.

GALLERY  https://t.co/kuXSXVELyo#WelcomeJohnpic.twitter.com/nf6s5arEHo

— Manchester City (@ManCity) August 9, 2016

 

סטונס קיבל את הספרה 24 במנצ'סטר סיטי ואמר: "הגעתי למועדון עם אמביציות ומנג'ר גדול. אני כבר מחכה לערוך את הופעת הבכורה ויודע שיהיה לי קשה לתפוס מקום בהרכב, אבל אני נחוש לתת את המקסימום ולעזור למועדון".

 

מקווה להתבסס בהרכב של פפ. סטונס (Gettyimages)

 

סטונס חתם לשש השנים הבאות במנצ'סטר סיטי ולפי פרשנים בממלכה גווארדיולה לא התרשם מהעובדה שהבלם לא בלט בעונה האחרונה בליגה ומעריך את יכולת השליטה שלו בכדור כמאפיין הכי חשוב של היותו בלם.

העברתו בסכום זה הפכה אותו לשחקן ההגנה הכי יקר בתולדות הכדורגל האנגלי, כאשר ברנסלי ממנה הגיע לאברטון תזכה לכ-8 מיליון פאונד על מכירתו. השיא הקודם היה שייך לוק שואו שנרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד ב-30 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון. נציין כי שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה היה דויד לואיז שנמכר מצ'לסי לפ.ס.ז' עבור 58.5 מיליון יורו. 

סטונס, שרשם בשלוש העונות בטופיז 95 הופעות וכבש שער אחד, מצטרף לאילקאיי גונדוגאן, לירוי סאנה, נוליטו, אלכסנדר זינצ'נקו וארון מוי שהצטרפו למועדון ויפתחו בו את העונה. החלוץ של חוף השנהב, ווילפרד בוני, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לאברטון. בואו של בוני עשוי אף לרמז על כך שרומלו לוקאקו בדרך לצ'לסי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי