שחקן לידס הושעה ל-8 משחקים עקב נשיכה

דוקארה
דוקארה | צילום: Gettyimages

סולימאן דוקארה נעץ את שיניו בבלם פולהאם פרננדו אמורבייטה: "לא רגיל"

(גודל טקסט)

לואיס סוארס לא לבד במערכה, רק שהוא הנשכן המוכר יותר. סולימאן דוקארה, שחקנה של לידס מליגת המשנה האנגלית, הושעה לשמונה משחקים לאחר שנשך את בלם פולהאם פרננדו אמורבייטה. התאחדות הכדורגל המקומית מתחה ביקורת חריפה על המעשה של החלוץ, שגם ספג קנס כספי. 

"זה נחשב מקרה לא רגיל משום שזה רציני, חריג והתנהגות פסולה בעלת טבע אלים", נכתב בהחלטת ההתאחדות האנגלית, שמלבד הרחקת בפועל לשמונה משחקים גם גזרה על דוקארה קנס בסך 5,000 ליש"ט. השחקן עצמו הכחיש את ההאשמות וזהות המותקף לא הייתה ברורה, אולם בתקשורת המקומית הובהר שהיה זה הבלם פרננדו אמורבייטה. 

"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה ומאורך ההרחקה", נמסר בתגובה הרשמית שפירסמה לידס. במועדון מהצ'מפיונשיפ לא מתכוונים להמשיך במתקפה נגד ההחלטה לפני שיקראו את מלוא גזר הדין, אולם כבר עכשיו ברור שסולימאן דוקארה ייעדר לפחות עד למשחק הנעילה של העונה. 

לואיס סוארס, הנשכן המוכר בעולם הכדורגל, הושעה לארבעה חודשים מהמגרשים ונאלץ להחמיץ 9 משחקים רשמיים של נבחרת אורוגוואי בעקבות הביס לכתפו של בלם איטליה ג'יורג'יו קייליני במהלך מונדיאל 2014. החלוץ, שמשחק כיום בברצלונה, כבר נתפס פעמיים בעבר על מקרים דומים באנגליה ובהולנד.


סולימאן דוקארה, יש מתחרה לסוארס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי