שכחו מהעבר? "מוריניו יזמין את פפ לכוס יין"

היריבות תישאר בצד?
היריבות תישאר בצד? | צילום: GETTY

באנגליה מתרגשים לקראת הדרבי של מנצ'סטר. ראשפורד ובראבו יפתחו?

(גודל טקסט)

הדרבי של מנצ'סטר (שבת, 14:15, שידור ישיר בספורט2) יוצר עניין רב מהרבה סיבות שונות. יונייטד וסיטי מפוצצות בכוכבים, שתיהן השקיעו ברכש יותר מכל אחת ואחרת, ולשתי היריבות העירוניות גם יש מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים בפרמייר-ליג.

אלה, מן הסתם, לא הסיבות היחידות להתרגשות סביב הדרבי הראשון של העונה. מעל הכל – אפילו מעל זלאטן איברהימוביץ' – נמצאת היריבות האדירה בין פפ גווארדיולה לז'וזה מוריניו, שתחודש בשבת הקרובה באולד טראפורד. באנגליה כבר לא יכולים לחכות.

 

כזכור, בין שני המנג'רים היה הרבה דם רע בזמן שאלה אימנו במקביל בברצלונה וריאל מדריד. כעת, לטענת הצהובון הבריטי "הסאן", הפורטוגלי רוצה להשאיר את העבר מאחור ומתכוון להזמין את הקולגה לכוס יין אחרי המשחק. עם זאת, חשוב לציין כי הדבר הזה נהוג בין המנג'רים באנגליה. 

ישימו את העבר מאחוריהם? (gettyimages)

נושא מעניין נוסף לקראת הדרבי מגיע מכיוון קלאודיו בראבו. השוער החדש של סיטי, שעדיין לא ערך בכורה, עשוי לערוך את משחקו הראשון דווקא מול יונייטד וזאת אחרי שיקיים אימון ראשון רק יומיים לפני ההתמודדות. פפ עדיין צריך להחליט אם לשלוח את השוער למשחק הקשה או להישאר עם ווילי קאבז'רו בין הקורות.


בכורה דווקא בדרבי? בראבו (gettyimages)

מנגד, ב"מירור" נטען שמוריניו שוקל לתת למרכוס ראשפורד קרדיט בהרכב, זאת אחרי שהחלוץ סידר ניצחון דרמטי על האל במחזור הקודם. "כשחקן אתה רוצה לגרום למנג'ר לקבל החלטות לגביך. זה הולך להיות משחק ענק שכולם מצפים לו", אמר ראשפורד. 

מוריניו עצמו התייחס לאפשרות שהחלוץ הצעיר יפתח בדרבי ואמר: "זה לא מעניין אותי אם ראשפורד בן 18. אם שחקן כמוהו מראה את הבגרות שהוא מראה, תעודת הזהות והגיל שלו אינם משנים".

בעניין אחר, אליקים מנגאלה, שעבר מסיטי לוולנסיה, גילה כי בחדר ההלבשה של התכולים מדברים יותר ספרדית מאשר אנגלית. "אין לי בעיה להתאקלם בוולנסיה, כי אני רגיל לשמוע ספרדית מחדר ההלבשה. לא נכון שהייתי פלופ בסיטי. נכון שהקבוצה לא עבדה טוב ביחד עונה שעברה, אבל סטטיסטית כששיחקתי הפסדנו פחות משחקים", התעקש הבלם.


עשוי לקבל קרדיט ב-11. ראשפורד (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי