שלום עצוב-שמח מאפטון פארק: "היה כתוב שננצח"

היה כתוב בכוכבים שננצח נובל בסיום
היה כתוב בכוכבים שננצח נובל בסיום | צילום: gettyimages

ווסטהאם התקרבה לליגה האירופית עם 2:3 על יונייטד. אוהדים עקרו כיסאות

(גודל טקסט)

ווסטהאם נשארה עם סיכוי לעלות לליגה האירופית אחרי הניצחון 2:3 על מנצ'סטר יונייטד, במשחק האחרון ששוחק בבולין גראונד. אברהם גרנט הוא לא ממש טיפוס אהוד בקבוצה, אבל אי אפשר לקחת ממנו את העובדה שאת שער הניצחון והשער האחרון שהובקע באפטון פארק כבש ווינסטון ריד הניו זילנדי, שהונחת שם על ידי הישראלי כשאימן בקבוצה בעונת 2010/11 וירד עמה ליגה.

 

העיתון "דייל מייל" כתב בסרקזם: "אוהדי ווסטהאם שרו בהתרגשות את ההימנון 'אנחנו מפריחים בלונים' ומכונות הבלונים עבדו חזק מתמיד, אבל היו יכולים גם לשיר 'אנחנו זורקים בקבוקים'", אבל מעבר לזה הייתה אווירה מדהימה באיצטדיון.

 

 

בלונים, בובי מור ואוהדים נרגשים (AFP)

 

על מסכי הענק הוקרנו רגעי עבר מרגשים ובחוץ היו תורים ענקיים לרכוש את תכניות המשחק האחרון. שחקני היונייטד ספגו שריקות בוז בחימום, אבל זה היה טבעי. האוהדים לא פלשו לכר הדשא בסיום כפי שביקשו מהם הבעלים, אבל במקום זאת עקרו כיסאות לקחת אותם הביתה כמזכרת.

האוהדים שרו שירים שונים והביעו את הכבוד לשחקני העבר הגדולים בובי מור, רון גרינווד וג'ון לייל. השער של ריד הטריף את האיצטדיון. המגן אמר בסיום: "היה כתוב מלמעלה שננצח. זה פשוט נפלא עבורנו. זו הייתה האווירה הכי מדהימה ששיחקנו בה אי פעם. האוהדים היו איתנו בימים הטובים וברעים".

 

נובל, קארול וריד. "האווירה הכי מדהימה ששיחקנו בה אי פעם" (gettyimages)

 

סלאבן ביליץ', ששדרג העונה את ווסטהאם והפך אותה לקבוצת צמרת היה קרוב בסיום לדמעות: "היינו בלחץ. לא רצינו לסיים את המשחק האחרון שלנו פה בהפסד. זה היה ניצחון של אופי, לא הפסקנו להאמין בעצמנו. הסיום לא היה יכול להיות מתוק מזה". הקפטן מארק נובל שגדל במועדון אמר: "זה היה כתוב מראש בכוכבים".

 

ווסטהאם תשחק החל מהעונה הבאה באצטדיון האולימפי, אבל ייתכן שצ'לסי תשחק איתה באותו אצטדיון. הבלוז מתכננים לשפץ את סטמפורד ברידג' במשך שלוש שנים, והם מעוניינים לשחק בוומבלי אבל קיים סיכוי שהם יסתפקו באצטדיון האולימפי. הפטישים מעדיפים לחלוק את אותו המגרש יחד עם צ'לסי על פני טוטנהאם, שגם היא תחפש חלופה לאחר שוייט הארט ליין יתחיל להיהרס כבר השבוע ועל הקרקע שלו ייבנה האצטדיון החדש של התרנגולים.

 

לפני ואחרי. ערב מרגש בבולין גראונד (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי