תואם ניימאר: יונייטד רוצה את הדבר הבא מברזיל

| צילום: gettyimages

דיווח בדרום אמריקה: השדים מגששים אצל גבריאל ז'סוס, ילד הפלא של פלמייראס

(גודל טקסט)

מאמן עדיין אין, אך מנצ'סטר יונייטד עובדת קשה לחיזוק לקראת העונה הבאה. לפי ידיעות שפורסמו בברזיל, פנתה יונייטד לילד הפלא של פלמייראס, גבריאל ז'סוס. 

 

גביראל ז'סוס הוא חלוץ בן 19 שמחירו מוערך ב-23.5 מיליון ליש"ט. בגלל קשרים טובים עם הקבוצות הגדולות באיירן מינכן. פ.ס.ז', ברצלונה וריאל מדריד וכן היונייטד מוכנים בפלמייראס למכור אותו ב-18.8 מיליון ליש"ט.

 

 

אם השחקן יימכר, זה יהיה כנראה רק אחרי אולימפיאדת ריו בה הוא אמור להשתתף בנבחרת עד גיל 23. הקבוצה מקווה שאם הוא יככב בטורניר, מחירו יעלה. סוכנו, כריסטיאנו סימאוש, אמר: "עד לאולימפיאדה זה בטוח שהוא יישאר בפלמייראס. לאחר מכן נקבל בטוח הצעות ויהיה מו"מ", אמר. 

 

גבריאל נחשב לכוכב מוכשר והוא כיכב באליפות בעולם עד גיל 20. כרגע הוא השחקן הכי יקר בפלמייראס. הוא שיחק בנבחרת שהפסידה בגמר לפרדראג ראיקוביץ' וסרביה בניו זילנד. ז'סוס זוכה להשוואות לניימאר, אבל עוד צריך להתפתח להגיע לרמתו.

 

החלוץ הצעיר גם נחשב קצת חמום מוח אחרי תקרית שהיתה בגביע הליברטדורס מול רוסאריו סנטראל (3:3). הוא כבש צמד במשחק, אבל הורחק אחרי שהלך מכות עם דמיאן מוסטו מרוסאריו. לאחר מכן התנצל על התנהגותו.

 

השבוע דווח שיונייטד קרובה להחתים גם את רנאטו סאנצ'ס מבנפיקה שמחירו 40 מיליון ליש"ט.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי