תספרו אותה: ליברפול ניצחה 1:2 את צ'לסי

הנדרסון שואג
הנדרסון שואג | צילום: Gettyimages

החבורה של קלופ ממשיכה לרוץ. שער נדיר להנדרסון, גם לוברן כבש וקוסטה צימק

(גודל טקסט)

ליברפול זכתה לפתיחת עונה רצחנית ורבים הספידו את יורגן קלופ ושחקניו, אבל האדומים ממשיכים במומנטום המצוין והערב רשמו 1:2 מצוין על אנטוניו קונטה וצ'לסי בפתיחת המחזור החמישי בפרמייר-ליג.

המייטירדס הפסידו העונה רק בחוץ לברנלי אחרי שניצחו את ארסנל, סיימו בתיקו מול טוטנהאם ובשבוע שעבר כבשו רביעייה לרשת של האלופה לסטר, והערב בלונדון הם ניצחו בסטייל את הבלוז והנחילו לקונטה הפסד ביתי ראשון מזה שלוש שנים וחצי, אחרי שרשם הצלחה מסחררת כמאמן יובנטוס.

הבלם דויד לואיז ערך בכורה מחודשת בשורות הבלוז ופתח לצד קייהיל במקומו של ג'ון טרי הפצוע, אבל לא הצליח לסייע וראה כיצד הבלם היריב דיאן לוברן הוא שכובש את השער הראשון במשחק ומעלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-17. 

היתרון הוכפל בדקה ה-36, אז הקפטן האדום ג'ורדן הנדרסון הניף את הרגל ומכ-25 מטרי פגש רק את חיבורי הקורות של קורטואה, שגם עמידה שלו מחוץ לשער לא הזיקה לביצוע המושלם של הקשר.

הנדרסון ולוברן מאושרים בסטמפורד ברידג' (Gettyimages)

למזלה של צ'לסי יש לה את דייגו קוסטה, שבדקה ה-61 צימק ל-2:1 וכבש את שערו החמישי העונה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי במשחק חלש של שלישיית הקישור אדן הזאר, וויליאן ואוסקר. משחק שני ברציפות שצ'לסי מאבדת נקודות, לאחר ה-2:2 מול סוונסי במחזור שעבר.

דייגו קוסטה. קשה לעצור אותו בשבועות האחרונים (Gettyimages)

ליברפול בזכות הניצחון נצמדה לצ'לסי במקום השני, לשתיהן 10 נקודות בתום חמישה מחזורים, כאשר מעליהן ניצבת רק מנצ'סטר סיטי שלזכותה 12 נקודות והיא תערוך את משחקה במסגרת המחזור החמישי כבר מחר ב-17:00 מול בורנמות' (ישיר בספורט2). 

רוברטו פירמינו נותר מחוץ לסגל של קלופ בעקבות פציעה קלה וצפוי לשוב בשבוע הבא באנפילד מול האל.

הרכבים

צ'לסי: טיבו קורטואה, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, גארי קייהיל, ברניסלב איבאנוביץ', נמניה מאטיץ' (ססק פברגאס 84), אנגולו קאנטה, וויליאן (ויקטור מוזס 84), אוסקר (פדרו 84), אדן הזאר, דייגו קוסטה.

ליברפול: סימון מיניולה, נתניאל קליין, דיאן לוברן, ג'ואל מאטיפ, ג'יימס מילנר, ג'ורג'יניו ווינאלדום (קווין סטיוארט 90), ג'ורדן הנדרסון, אדם לאלנה, פיליפה קוטיניו ׁ(לוקאס לייבה 82), סאדיו מאנה, דניאל סטארידג' (דיבוק אוריגי 56).

הבכורה המחודשת לא נפתחה על הצד הטוב ביותר (Gettyimages)

מהלך המשחק

דקה 2

דניאל סטארידג' ניסה לסובב ממרחק של 16 מטרים וכמעט הכניע את קורטואה, אך השוער שהשמיט את הכדור התעשת וקלט.

דקה 17

0:1 לליברפול! תרגיל נפלא של האדומים הסתיים בהרמה מעולה של קוטיניו, שמצא את לוברן לבדו ברחבה. הגנת צ'לסי טענה לנבדל, הבלם בעט חזק ומדויק לרשת.


לוברן התאושש מפגיעה בעינו, חזר להרכב וכבש (AFP)

דקה 34

דויד לואיז הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה, הנגיחה הייתה חלשה מדי ומיניולה לא התקשה.

דקה 36

0:2 מדהים: הקפטן ג'ורדן הנדרסון הניף את הרגל מכ-25 מטרים, ניצל את עמידתו הלא טובה של קורטואה ופגש את החיבורים. אחד המועמדים לשער העונה כבר במחזור החמישי.


הכדור של הנדרסון טס היישר לחיבורים (AFP)


האדומים ביתרון כפול מבטיח בברידג' (AFP)

דקה 61

צ'לסי מצמקת ל-2:1: דייגו קוסטה כבש את החמישי שלו העונה, מבישול מצוין של נמניה מאטיץ' בתוך הרחבה.


חמישה שערים ובישול בחמישה מחזורים. קוסטה (Gettyimages)

דקה 81

הצלה ענקית של קורטואה! מילנר הרים כדור מדוד לראשו של אוריגי, השוער הבלגי הציג רפלקס מעולה ומנע מחברו לנבחרת לכבוש מקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי