תקועות בעבר: 0:0 מאכזב בין לסטר לארסנל

מוסא. מוחה לשופט. לסטר קופחה?
מוסא. מוחה לשופט. לסטר קופחה? | צילום: GettyImages

ריאד מחרז פספס הזדמנות להכריע את המשחק בתוספת הזמן. השועלים קופחו

(גודל טקסט)

לסטר וארסנל, אלופת אנגליה וסגניתה, קיוו להשיג ניצחון ראשון לאחר הפסדים מאכזבים במחזור הראשון, אך נאלצו להסתפק ב-0:0 מאכזב שהשאיר את שתי הקבוצות לא מרוצות.

 

התותחנים שלטו ברוב שלבי המשחק, אך שוב הוכיחו שחסר להם מחץ בהתקפה, כאשר התקשו להגיע למצבים ליד שערו של קספר שמייקל. דווקא המארחת, שכרגיל ידעה לצאת למתפרצות מדויקות, היתה קרובה יותר לשער היתרון אך שוב ושוב שחקניה – ובעיקר ג'יימי וארדי – לא הצליחו לתרגם את המצבים לשערים.

 

 

עם זאת, האלופה היתה קרובה לניצחון ראשון על ארסנל לאחר 19 משחקים רצופים בדקות הסיום, ובהחלט יכולה לצאת עם רגשות של קיפוח לאחר שהשופט התעלם מהכשלה ברורה של אחמד מוסא ברחבה. גם האיש המרכזי של המשחק, ריאד מחרז – שוויתר על ההצעה להצטרף לארסנל, היה קרוב להכריע את המשחק, אך בעט לא מדויק והשאיר את קבוצתו עם נקודה בודדת.

 

קלאודיו ראניירי מגלה שהעונה לאחר האליפות הולכת להיות קשה הרבה יותר, אך הוא יקווה להשיג את הניצחון הראשון מול סוונזי במחזור הבא. גם לארסן ונגר צפויה עבודה רבה אם הוא רוצה להמשיך את רצף ההופעות בליגת האלופות גם לעונה הבאה.

 

הרכבים

לסטר: קספר שמייכל; דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס; מארק אולברייטון (אחמד מוסא/ 87), נאמפליס מנדי (אנדי קינג/ 53), דני דרינקווטר, ריאד מחרז; שינז'י אוקאזקי (לאונרדו אוז'ואה/ 67), ג'יימי וארדי.

 

ארסנל: פטר צ'ך; הקטור ביירין, לורן קוסיילני, רוב הולדינג, נאצ'ו מונריאל; פרנסיס קוקלן, גרניט שאקה (ג'ק ווילשיר/ 73), תיאו וולקוט, סאנטי קאסורלה (מאסוט אוזיל/ 74), אלכס אוקסלייד-צ'מברלין (אוליבייה ג'ירו/ 78); אלכסיס סאנצ'ס.

 

מהלך המשחק

דקה 42

הזדמנות ממשית ראשונה במשחק. מחרז שלח כדור נפלא לוארדי ברחבה, אך צ'ך הדף. הריבאונד הגיע למנדי שהוכשל ברחבה, אך השופט ספק נתן יתרון לחלוץ לסטר, שניסה לכבוש מזווית קשה אך נעצר על ידי הגנת ארסנל.


מנדי. השופט נתן יתרון? (gettyimages)

דקה 58

ביירין ניסה להפתיע מרחוק, כאשר בעט מ-25 מטר מדויק למרכז השער, אך שמייקל היה במקום וקלט.

דקה 70

החמצת ענק של וארדי. החלוץ ניצל טעות בהגנה, פרץ באגף שמאל וחדר לרחבה, אך במקום לבעוט למסגרת שלח את הכדור לשמיים.


וארדי. החמצת ענק (gettyimages)

דקה 88

מוסא, בנגיעה הראשונה בכדור, הוכשל באופן ברור ברחבה אך השופט – שהיה ליד האירוע – התעלם ונתן למשחק להמשיך.



מוסא. הוכשל ברחבה (gettyimages)

דקה 90+2

הזדמנות גדולה למחרז, שהגיע כמעט עד רחבה החמש של צ'ך, האלג'יראי בעט כדור שטוח את השוער הדף טוב ומוסא לא הצליח לבעוט את הריבאונד.


מחרז. היה יכול להכריע את המשחק (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי