"כבר ניצחנו בלי מסי והפסדנו יחד איתו"

|

לואיס אנריקה התלונן על השופט ב-0:0 מול מלאגה ולא על חסרונו של הפרעוש

(גודל טקסט)

בברצלונה העדיפו להאשים את השופט ולא את החיסרון של ליאו מסי ולואיס סוארס אחרי 0:0 בבית עם מלאגה. הטענות נגד השופט היו שפסל שער חוקי של ג'רארד פיקה והתעלם מעבירה ברחבה על אותו פיקה שחייבה פנדל.

 

"ניצחנו כבר בלעדי מסי והפסדנו אתו", אמר בסיום מאמן בארסה לואיס אנריקה, "בכל מקרה  היינו צריכים לנצח גם בלעדיו. שלטנו לחלוטין במשחק ולמלאגה לא היו בכלל מצבים. אני רק מתאר לעצמי כמה השחקנים מתוסכלים".

 

 

אבל את הנקודות סופרים בסוף ובארסה עד כה לא דומיננטית בליגה כפי שהיתה בעונה שעברה. אם העונה תסתיים ללא תואר ייתכן שלואיס אנריקה, שעדיין לא חתם על הארכת חוזהו, יעזוב.

 

 

"יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להתמודד עם היעדרותם של סוארס ומסי", אמר פיקה, "הגענו להרבה מצבים אבל הכדור לא נכנס. לא ציפינו לתוצאה כזאת, אבל נמשיך הלאה".

 

סרחיו בוסקטס:  "ניסינו אלף פעמים אבל הם נעלו את השער. היה חסר לנו את הברק הנדרש לפצח אותם. היו גם שערים שנפסלו. מסי וסוארס? ברור שהם השחקנים שעושים את ההבדל אצלנו".

 

 

"כשנשארנו עם עשרה שחקנים הייתי בטוח שנפסיד", אמר שוער מלאגה קרלוס קמאני המצטיין במשחק,, "התאבדנו על כל כדור וזה כולל אותי בכדור של ניימאר בסיום. תודה לאל זה לא נכנס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי