2:3 דרמטי לבורנמות', שלושער לקינג

קינג. כבש שלושער וגם החמיץ פנדל
קינג. כבש שלושער וגם החמיץ פנדל | צילום: Getty

החלוץ ניצח את ווסטהאם. 0:3 לאברטון על ברומיץ', 1:2 להאל על סוונזי

(גודל טקסט)

במקביל למשחקי רבע הגביע האנגלי, התקיימו הערב (שבת) שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-28 בפרמיירליג.

אברטון הביסה 0:3 את ווסט ברומיץ' והתבססה במקום השביעי, בורנמות' החמיצה שני פנדלים אבל ניצחה 2:3 את ווסטהאם בתוספת הזמן והאל סיטי השיגה ניצחון סופר חשוב בתחתית.

אברטון – ווסט ברומיץ' 0:3 

הטופיז פתחו פער שבע נקודות על פני היריבה ונותרו חזק בקרב על הכרטיס לאירופה. שני שערים תוך שש דקות סגרו את הסיפור לקראת סוף המחצית הראשונה וקבעו ניצחון ביתי ראשון במפגשים בין השתיים אחרי ארבע שנים. קווין מיראלס ניצל השמטה גרועה של יואל רובלס כדי לכבוש את הרביעי שלו העונה בדקה ה-39. רגע לפני ההפסקה, קיבל מורגן שניידרלין כדור מרומלו לוקאקו וסיים נהדר. שער ראשון לצרפתי אחרי 511 ימים. הבלגי כבש בעצמו את השלישי בנגיחה עוצמתית שמונה דקות לסיום, וקבע שיא אישי – 19 שערי ליגה בעונה. ברומיץ' נחלה הפסד שני ברציפות.

שניידרלין. שער ראשון אחרי 511 דקות (Getty)  

בורנמות' – ווסטהאם 2:3

הקבוצה של אדי האו קטעה רצף שמונה משחקים ללא ניצחון במשחק מטורף בו החמיצה שני פנדלים. ג'ושוע קינג החמיץ ברשלנות מהנקודה הלבנה אחרי תשע דקות והאורחת הענישה מיד עם שער של מיכאיל אנטוניו בדקה העשירית. קינג כיפר על ההחמצה עם שוויון נהדר בדקה ה-31. שש דקות עברו והמארחת קיבלה פנדל נוסף, אבל בניק אפובה בעט חלק לידיים של דארן רנדולף. אלא שהפטישים לא ידעו לנצל את המתנות ובדקה ה-48 ספגו שער שני מקינג שהעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה – בכך הפך הנורבגי לשחקן בורנמות' הראשון שמבקיע מספר דו ספרתי של שערי פרמיירליג. 

המשחק המשוגע נמשך ובדקה ה-83 מהלך קבוצתי נהדר של האורחת הסתיים בבישול של סם בייראם לאנדרה איו בשיתוף פעולה נהדר בין המחליפים של סלאבן ביליץ'. אבל הערב הזה היה חתום על קינג שבדקה ה-90 הרשית מקרוב, השלים שלושער וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב שהשאיר אותה רחוקה מהקו האדום. ווסטהאם עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. 

האל – סוונזי 1:2 

ניצחון סופר חשוב למרקו סילבה ושחקניו שעלו למקום ה-18 והתקרבו מרחק שלוש נקודות מהברבורים. עומאר ניאסה נכנס כמחליף בדקה ה-63 והבקיע שני שערים בדקות 69 ו-78. גם כאן נכבש שער בתוספת הזמן של אלפי מאוסון אבל הוא לא סייע לאורחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי