גזענות ואלימות באנגליה: אוהדי מילוול התפרעו

|

הקבוצה מהליגה השלישית תעמוד לדין, חשש שהארי קיין ייעדר כחודשיים

(גודל טקסט)

הכדורגל האנגלי שוב הזדעזע אמש (ראשון) מאירוע אלימות וגזענות שהתרחש לאחר המשחק בו הביסה טוטנהאם את מילוול ברבע גמר הגביע האנגלי (0:6).

 

לאחר המשחק היכו שני אוהדי מילוול באגרופים את אוהדי טוטנהאם ששרו: "אנחנו שונאים את מילוול". שני האוהדים נעצרו ויואשמו בהפרת הסדר. בנוסף, אוהדי מילוול קראו קריאות גזעניות נגד הדרום קוריאני של טוטנהאם סון היונג מין שהבקיע שלושה שערים. הם העליבו אותו בכל פעם שנגע בכדור, אבל הוא צחק אחרון. אוהדי מילוול גם קראו לאוהדי טוטנהאם "פיקי בויס" מילת גנאי לנוודים מהעשירון התחתון. גם לפני המשחק היו חילופי מכות בין האוהדים. ההתאחדות עשויה להעמיד את הקבוצה לדין, בעוד שהמנג'ר שלה ניל האריס טען: "לא שמעתי ולא ראיתי כלום, אבל אם אכן האוהדים עשו את זה מגיע להם להיענש".

 

 

כבר בתחילת המשחק טוטנהאם קיבלה בשורות רעות כאשר הארי קיין נחת לא טוב על הקרסול וסובב אותו. במועדון חוששים שהחלוץ ייעדר כחודשיים ויתקשה לחזור העונה. המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "הפציעה נראית דומה לזו שסבל ממנה נגד סנדרלנד בתחילת העונה. הוא חזר ממנה רק אחרי חודשיים. הוא עיקם את הקרסול". קיין כבש 19 שערי ליגה ב-22 משחקים.

 

האוהדים הגיבו בעצב באמצעות הרשתות החברתיות לפציעה:

 

Millwall supporting hooligan drops Spurs fan in pre-match fight (Video)https://t.co/Eb8KmTZFT2pic.twitter.com/qUcY4Ag2ED

— 101 Great Goals (@101greatgoals) March 12, 2017

 

ליברפול מרוצה מהניצחון על ברנלי ורשמה סוף סוף ניצחון על קבוצה קטנה כמו ברנלי 1:2, אבל האדומים מודאגים מהיכולת של קוטיניו שרשם משחק גרוע נוסף ולא ברור מה קורה עם הברזילאי שמאז חזרתו מפציעה לא מצליח לחזור לעצמו.

 

ברנלי כבשה שער באנפילד לראשונה מאז 1974, אבל המייטי רדס הצליחו להפוך את התוצאה. נתון מעניין הוא של ג'ורג'יניו ווינאלדום שכל 16 השערים שכבש בפרמייר-ליג היו במשחקי בית. המאמן יורגן קלופ אמר בסיום: "אנחנו צריכים ללמוד לנצח עם כדורגל יפה ולנצח גם עם כדורגל מכוער. הכי חשוב לנצח משחקים וזה לא יכול להיות רק על ידי בחירה לשחק כדורגל יפה".

 

Not our best match, but very important 3 points!! #LFC#YNWA pic.twitter.com/XZvpP41hyf

— Georginio Wijnaldum (@GWijnaldum) March 12, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי