הליגה האנגלית חוזרת, צ'לסי תתרחק מסיטי?

הבחורים של קונטה. יברחו לפפ?
הבחורים של קונטה. יברחו לפפ? | צילום: AFP

אחרי פגרת הגביע, הבלוז מארחים את סוונזי רוצים להגדיל את הפער בפיסגה ל-11 נקודות

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית תחזור בסוף השבוע אחרי פגרת הגביע. רוב הקבוצות נחו, וחלקן טסו לחופשות עבודה בספרד (ליברפול) ואבו דאבי (מנצ'סטר סיטי). הצמרת בליגה פתוחה והמירוץ לכרטיס לליגת האלופות צמוד, כך שכל אחת מקבוצות הצמרת תנסה לא לאבד נקודות. 

צ'לסי – סוונזי (שבת, 17:00, ספורט2)

לאחר התיקו המפתיע נגד ברנל במחזור הקודם, רוצים בצ'לסי לחזור לנצח. שלוש נקודות יעלו את הבלוז ליתרון 11 נקודות על מנצ'סטר סיטי השנייה שתשחק ביום ראשון. צ'לסי לא הרשימה גם בגביע נגד וולבס, אך עשתה את העבודה עם ניצחון 0:2 וצריכה לנצח גם את סוונזי, למרות שהברבורים תחת פול למברט בתקופה מצוינת, עם שלושה נצחונות מארבעת המשחקים אחרונים.

אנטוניו קונטה נתן לחלק משחקני ההרכב לנוח נגד וולבס, ועתיד להחזיר אותם להרכב. פדרו הוא האיש החם שלו עם שישה שערים בשמונת המשחקים האחרונים. בסוונזי נתן דייר פצוע והרכש החדש לוסיאנו נארסינג עשוי לפתוח. 

קריסטל פאלאס – מידלסברו (שבת, 17:00)

סם אלרדייס במקום הלפני אחרון, וזקוק לנקודות כדי להימנע מירידת ליגה ראשונה בקריירה כמנג'ר פריימיירליג. לעומתו, מנג'ר מידלסברו אייטור קרנקה אמר: "אני משוכנע שאפשר לנצח בלונדון". שתי הקבוצות לא ניצחו בחוץ ב-12 משחקיהן האחרונים. מידלסברו ליקטה 11 נקודות והפסידה פעם אחת בששת משחקיה אחרונים, אבל גם לא ניצחה שמונה. בפאלאס סקוט דאן הבלם חוזר לאחר שהחמיץ את המשחק האחרון. 

ביג סאם. יירד לראשונה? (צילום: gettyimages)

אברטון – סנדרלנד (שבת, 17:00)

הטופיס איכזבו עם 0:0 במחזור האחרון במידלסברו, אבל רונאלד קומאן עושה עבודה טובה. לדבריו הוא מרוצה מאוד מהיכולת של רוס בארקלי, שסוף סוף מראה את הפוטנציאל שגלום בו לאחר ששינה לו מיקום במגרש. "אני רוצה להגיע למספרים כפולים בכיבוש שערים ובישולים העונה", אמר הקשר. סנדרלנד כבר מדברת על הירידה כאפשרות מוחשית, וחלק גדול מעובדי במועדון יאבדו את משרתם אם הקבוצה תרד. היא ניצחה משחק אחד מאז ה-17 בדצמבר.

האל – ברנלי (שבת, 17:00)

האל מתחת לקו האדום וניצחון על ברנלי, המדורגת עשר נקודות מעליה, יעזור לה מאוד. רובי בריידי יחזור לשחק בהאל שם החל את הקריירה שלו ב-2011/12. 

סטיב קוק בלמה של בורנמות'. "חייבים לנצח" (gettyimages)

ווסט ברומיץ'- בורנמות' (שבת, 17:00)

מפגש בין שתיים ממרעננות הפרמיירליג, אבל בורנמות' איבדה לאחרונה קצת גובה. בלמה סטיב קוק הכריז: "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח". האורחים צברו ארבעה הפסדים ותיקו מאז ה-3:3 נגד ארסנל ובין היתר הובסו 6:3 מול אברטון. פפ גווארדיולה אמנם טען אחרי הניצחון עליהם שהבחורים של אדי האו מוכשרים מכדי לרדת ליגה, אבל את העבודה הם צריכים לעשות לבדם. 

שוער ווסט ברומיץ', בן פוסטר, הצהיר שהקבוצה רוצה להשיג השנה 50 נקודות, ולסיים בחלק העליון של הטבלה מה שיהיה שיא מועדון בפרמיירליג. הבאגיס הפסידו רק שלושה משחקי בית העונה, סיימו שניים בתיקו וניצחו שבעה. 

ווטפורד – ווסטהאם (שבת, 19:30)

דרבי לונדוני מעניין. ווטפורד החלה להתאושש אחרי שוולטר מצארי כמעט פוטר. הצרעות רשמו ניצחון מפתיע על ארסנל 1:2, ניצחו את ברנלי 1:2, אבל הפסידו ליונייטד 0:2. 

ווסטהאם פתחה בצורה זוועתית את העונה, וצברה שבע נקודות בארבעת משחקיה האחרונים. אנדי קארול יחזור אחרי פציעה, לשמחתו של המאמן סלבן ביליץ', המחשיב אותו כשחקן ההתקפה הכי חשוב שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי