ויקטור ואלדס הסתבך בזיוף רשיונות ליאכטות

ואלדס
ואלדס | צילום: AFP

אקס בארסה ושוער מידלסבורו יעמוד לדין. האשמה: רכש רשיונות מזויפים

(גודל טקסט)

שוער ברצלונה בעבר ויקטור ואלדס הסתבך בפרשייה מוזרה של זיוף אישורים לרשיונות לאחזקת יאכטות. שוער מידלסברו כיום מקושר לפרשה שהחלה ב-2011 אך כעת עומד להיפתח המשפט נגד ואלדס ואנשים נוספים ששילמו כספים כדי לקבל רישיון להשטת יאכטות בצורה לא חוקית.

 

כתב האישום טוען כי ואלדס יחד עם אחרים שמעוברים בפרשה, רכשו רישיון מזויף ליאכטות מקבוצה שעסקה בהנפקה לא חוקית של רישיונות ומכירתן. הם נאשמים בזיוף הבדיקות לצורך קבלת הרישוי להשיט סירה או להיות סקיפר.

 

 

משטרת ולנסיה מסרה כי 11 אנשים יואשמו ברכישת רישיון לא חוקי וביניהם השוער בן ה-35 שרשם 387 משחקים במדי ברצלונה בליגה. ואלדס שילם על פי הדיווח 3,000 ליש"ט לקבלת הרשיון.

 

העיתון "לה פרובינציה" דיווח שוואלדס לא למד להשיט את היאכטה כנדרש ופשוט קנה את הרישיון ממישהו אחר שעבר את המבחן. לא ברור עדיין האם המשפט יפריע לו בהמשך הקריירה במדי בורו אך הפרשה עלולה והזיק לשמו הטוב יותר מאשר העונש שיקבל.

 


היו ימים, ואלדס (AFP)

 

ואלדס הגיע בהעברה חופשית למידלסברו בקיץ ואייטור קראנקה שהיה עוזרו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד היה מרוצה מאוד מרכישתו אחרי שנה בה שיחק בסטנדרד ליאז' כמושאל לאחר שלא ממש זכה לקרדיט מלואי ואן במנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי