ונגר: השופטים מוגנים כמו אריות בגן חיות

ונגר מול פפ. לא מעט תלונות יש לצרפתי
ונגר מול פפ. לא מעט תלונות יש לצרפתי | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל אחרי הפסד נוסף, 2:1 לסיטי: "ספגנו שני שערים מנבדל"

(גודל טקסט)

ארסן ונגר השתלח בשופטי המשחק בצורה נדירה אחרי ה-2:1 אתמול באיתיחד למנצ'סטר סיטי. המנג'ר הצרפתי אוהב להתלונן ולתרץ, אבל תגובתו אמש כנראה תגרור עונש לאור חומרתה.

 

היה זה הפסד שני ברציפות לארסנל, שירדה למקום הרביעי ולטענת ונגר האשם בכך הוא לא אחר מאשר מרטין אטקינסון וצוותו שאחראים לכך שהתותחנים איבדו יתרון מוקדם. "הגיע הזמן שאיגוד השופטים יתחיל להתייחס לבעיות. ההחלטות היו נגדנו. השופטים כאן מוגנים כאילו הם אריות בגן חיות אז נצטרך לחיות עם ההחלטות שלהם, אבל אני מרגיש שמספיק זה מספיק".

 

 

ונגר המשיך לתקוף: "אם היו עושים את ההחלטות הנכונות אז היה יותר טוב. במשחק כזה קשה לקבל ששני שערים מובקעים נגדך בנבדל ברור. טעויות שיפוט הופכות לנו את כל העונה. היה לנו פשוט שבוע נוראי. שיחקנו טוב פעמיים וקיבלנו אפס נקודות".

 

למרות דבריו של הצרפתי, בטלוויזיה ובשער ה"דיילי מייל" ניתן היה לראות כי השער השני היה חוקי ואילו הראשון גבולי במיוחד.

 

 

SUN SPORT: Reffing disgrace #tomorrowspaperstoday#mcfcpic.twitter.com/vGlvDzHFfT

— Neil Henderson (@hendopolis) December 18, 2016

 

ונגר טען שלירוי זאנה היה בנבדל וכי בשער השני דויד סילבה הסתיר לשוער פטר צ'ך. "השער השני היה מנבדל של חמישה מטרים, אבל מה אני יכול לעשות חוץ מלנתח את מצבנו ולשאול למה הפסדנו פעמיים? (ביום שלישי מול אברטון, י.ז)". 

 

נבדל או לא? צ'ך נכנע, סילבה במקביל שולח רגל (Gettyimages)

 

המנג'ר הצרפתי אף התלונן על אותו שיבוץ בשבוע שעבר מול אברטון: "היו קבוצות גדולות שלא משחקות באירופה והיו יכולות לשחק ביום שלישי ולא אנחנו".

 

פטר צ'ך הסכים עם דעתו של המנג'ר ואמר על השער השני: "היו שחקנים מולי לפני שסטרלינג כבש". 

 

מנגד, מנג'ר סיטי פפ גווארדיולה שמתאושש מתקופה רעה בליגה אמר: "ברור שזה מצוין לנצח את אחת הקבוצות החזקות".

 

קאמבק מרשים שמחזיר אותו לעניינים (Gettyimages)

 

מרטין סמואל, בעל הטור ב"דיילי מייל" כתב על מצב התכולים: "אולי פפ גווארדיולה לא יודע לאמן תיקולים כפי שטען, אבל הוא יודע להעריך קאמבק טוב. האחרון שלהם כשירדו למחצית בפיגור היה אי שם ב-11 בנובמבר 2012, אז הפכו 1:0 מול טוטנהאם ל-1:2".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי