ככה נראית אלופה: 0:3 מוחץ לצ'לסי בלסטר

אלונסו במרכז. הברקת השנה של קונטה
אלונסו במרכז. הברקת השנה של קונטה | צילום: Gettyimages

ללא קוסטה, המגן מרקוס אלונסו כבש פעמיים ופדרו נגח את השער השלישי

(גודל טקסט)

רצף של 13 ניצחונות ליגה נעצר כשצ'לסי התארחה במחזור שעבר ונכנעה 2:0 לטוטנהאם, והערב אנטוניו קונטה והבלוז העבירו מסר לכל הליגה הודות ל-0:3 מוחץ במגרשה של האלופה לסטר.

אתמול נודע כי דייגו קוסטה נזרק מסגל צ'לסי בעקבות עימות עם המנג'ר על כושרו, בממלכה אף דווח כי גם הצעת ענק מסין גרמה למהומה, וכך או כך מלך שערי הפרמייר-ליג נותר מחוץ לסגל ובמקומו הוצב פדרו. אז האחרון אכן עשה את עבודתו וכבש את השער השלישי והאחרון לאחר דאבל-פס פשוט מבריק עם וויליאן, אבל מי שגנב את ההצגה היה המגן מרקוס אלונסו שכבש פעמיים.

המוליכה ואולי גם האלופה שבדרך הגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות הפרש מטוטנהאם ולתשע מארסנל ומליברפול (שתשחק מחר נגד מנצ'סטר יונייטד, 18:00 בספורטHD1).

לואיז צוהל. ניצחון מרשים אצל השועלים (Gettyimages)

לסטר, שהובסה באותה תוצאה על ידי צ'לסי גם בסיבוב הראשון בלונדון, מדורגת במקום ה-15 והיא למעשה במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום. אנגולו קאנטה, מכוכבי הקבוצה בשנה שעברה, התארח לראשונה כשחקן יריב ולא זכה לפגוש את חברו הטוב ריאד מאחרז שהמריא לאליפות אפריקה. ג'יימי וארדי חזר להרכב ולא הצליח לסייע. קלאודיו ראניירי צריך להתחיל להיות מודאג מירידה? 

הרכבים

לסטר: קספר שמייכל, כריסטיאן פוקס, ווס מורגן, רוברט הות' (שינז'י אוקזאקי, 60), בן צ'ילוול; נמפאליס מנדי, אוניינה אנדיני, דני דרינקווטר, אחמד מוסא (דמראי גריי, 71), מארק אלברייטון (דני סימפסון, 77); ג'יימי וארדי.

צ'לסי: ת'יבו קורטואה, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, גארי קייהיל; ויקטור מוזס, נמניה מאטיץ', אנגולו קאנטה, מרכוס אלונסו; וויליאן (מישי באטשואי, 84), פדרו (רובן לופטוס צ'יק, 84), אדן הזאר (ססק פברגאס, 79).

מהלך משחק

דקה 6

0:1 לצ'לסי! אדן הזאר עם בישול גאוני ממרכז הרחבה למרקוס אלונסו, שבעט מקרוב חזק ומדויק לפינה הרחוקה.


אלונסו כובש ממצב נוח (Gettyimages)

דקה 52

0:2 לצ'לסי: הכדור ניתז אל מרקוס אלונסו, שהפעם בעט כדור שפגע במורגן ושינה כיוון קלות, מה שהספיק כדי להכניע את שמייכל. צמד למגן.

דקה 71

0:3 לצ'לסי: שער נפלא של הבלוז. פדרו עם מסירה פנטסטית מצא את וויליאן, שניצל יציאה רעה של שמייכל והקפיץ למרכז הרחבה – פדרו הגיע ראשון כדי להשלים את הדאבל-פס ונגח לרשת החשופה.


פדרו עם מסירה נפלאה ולקינוח נגיחה בדיוק לפינה הנכונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי