מאחוריו: באנגליה לוחצים להחזרת שואו

וויין שואו. העם מאחוריו
וויין שואו. העם מאחוריו | צילום: gettyimages

סלבריטאים ושחקנים קוראים לסאטון לבטל את פיטורי "השוער השמן"

(גודל טקסט)

שוער סאטון יונייטד, וויין שואו, שפוטר מכיון שאכל פשטידה על ספסל הקבוצה בהפסד לארסנל בגביע האנגלי (2:0) זוכה ביממה האחרונה לתמיכה אדירה בממלכה. סלבריטאים, שחקני כדורגל ואוהדים התייצבו לימינו ודורשים להחזיר אותו לקבוצה. עצומה נפתחה בנושא ותוך זמן קצר נאספו אלפי חתימות.

 

כזכור, ההתאחדות האנגלית פתחה בחקירה על כך שאכילת הפשטידה הייתה קשורה להימורים ושהוא עבר על חוקי ההתאחדות וגם הרוויח מכך כסף, אבל השוער טען שרק חברים הימרו ולטענתו: "בשום אופן לא רציתי לסכן אף אחד. זה היה קצת בשביל הכיף וגם הייתי פשוט רעב", אמר השוער בן ה-45 ששוקל 127 קילו.

 

 

כוכב העבר גארי ליניקר נזף בסאטון שפיטרה אותו וצייץ בחשבון הטוויטר: "שואו שהיה יישן שלושה ימים בשבוע על ספה במועדון כדי לתפעל אותו איבד את הג'וב בגלל פשטידה. לצערי הרב הכדורגל מאבד יום אחר יום את השפיות וההומור". פירס מורגן שמשדר ב"גוד מורנינג בריטניה" הוסיף: "הפיטורים של ווין מסכמים עד כמה פאתטיים הפכנו. סאטון צריכה להתבייש". הקומיקאי המפורסם, ג'יימס קורדן, לגלג על הפרשה: "צריך להחליט שכל שוערי המשנה בליגה הרביעית והחמישית יאכלו פשטידה באותה השעה בדיוק על הספסל".

 

מנג'ר סאטון, פול דוסל, התעקש שהיה חייב לפטר את השוער: "חוקי ההתאחדות ברורים שאסור להמר גם אם זה רק לחברים וגם אם אכל בשביל הכיף. עשיתי את זה בלב כבד, כי הוא חבר טוב שלי".

 


וויין שואו. נענש בגלל פשטידה (gettyimages)

 

אנשים במועדון אומרים בעילום שם, שיהיה להם קשה להסתדר בלי השוער שעשה הכל בקבוצה כולל ניקיונות: "הוא הפך לסלבריטאי ברחבי אנגליה וכל העולם. הוא התראיין לכל עיתון גדול מאנגליה ועד ארה"ב. כל מה שעניין אותו זה איך הוא משיג כרטיסים לכל החברים שלו למשחק. זו האשמה מגעילה שהוא רצה לעשות כסף מהפרסום שלו. הוא לא כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי