מוריניו: כששחקן בנבחרת היא צריכה לשמור עליו

רוני מחוייך
רוני מחוייך | צילום: יונייטד, רשמי

מנג'ר יונייטד גונן על הקפטן לפני ארסנל (14:30, ספורט2). זלאטן ייעדר

(גודל טקסט)

המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל לא צריך תוספות אבל תמיד עשה הרושם שחם גם מסביב. בעבר היו אלו מלחמות בין אלכס פרגוסון וארסן ונגר, היתה גם תקרית "הפיצה" המפורסמת בה נזרקו פיצות לעבר שחקני ארסנל והפעם יהיו אלו מוריניו מול ונגר בפרק מי יודע כמה. (14:30, ספורט2).

 

מוריניו בחר להתעסק לפני ההתמודדות במתקפה נגד ההתאחדות לכדורגל והמנג'ר הזמני גארת' סאות'גייט שלא שמרו על וויין רוני ונתנו לו לצאת ולשתות בסיפור שהזיק לתדמית ולמנטליות של. רוני. "כששחקן הולך לשחק בנבחרת הוא שייך לנבחרת. למדתי שאם ילד נתן לי את העיפרון שלו בבית הספר הייתי שומר עליו בשבע עיינים. קשה לשמור על שחקן מהביקורת הציבורית גם אם בונים סביבו חומות", ניסה לגונן.

 

האירוניה היתה שרוני אומר החליט להישאר במלון של הנבחרת כש-12 משחקני הנבחרת יצאו לחגוג בפאב בחוץ.

 


ראשפורד, בעונה שעברה הוא הכריע את ארסנל (Gettyimages)
 

 

יונייטד תחסר את זלאטן איברהימוביץ' המוצהב וכנראה שמרכוס ראשפורד יהיה חלוץ החוד במקומו כשרוני יחל על הספסל. התותחנים לא ניצחו באולד טראפורד מאז 2006 אך הפעם זה זמן מצוין עבור ארסנל להשיג ניצחון. אלכסיס סאנצ'ס כשיר להתמודדות ולצד מסוט אוזיל יקווה ארסן ונגר לטרוף את הדשא באולד טראפורד.

 

במצעד הנעדרים של התותחנים יהיה זה הקטור ביירין שייעדר חודש מהמגרשים וקארל ג'נקינסון צפוי לקבל קרדיט על חשבונו.

 

ונגר לא ניצח את מוריניו ב-13 המשחקים האחרונים ביניהם ורק פעם אחת בקריירה, אבל הוא קרא לשתי הקבוצות לשחק כדורגל: "אנשים מחפשים לראות משחק טוב. כשאתה רואה את ברצלונה משחקת מול ריאל מדריד אתה מחפש לראות כדורגל טוב. אם אתה לא מספק לאנשים את הסחורה אחרי 20 דקות הם מעבירים למשחק אחר בטלוויזיה".

 

בתוך כך פרסם ה"מירור", כי ביונייטד עוקבים אחרי המו"מ התקוע בין הארי קיין לטוטנהאם. קיין דורש מעל 100 אלף ליש"ט לשבוע ודניאל לוי לא מסכים לזעזע את עוגת השכר. השיחות יימשכו במטרה לפתוח את חוזהו של קיין ולהאריכו למרות שלעת עתה הוא חתום בכל אופן עד 2020 גם אם בשכר נמוך יחסית לאלו של עמיתיו לנבחרת דניאל סטארידג' שמרוויח 130 אלף ליש"ט בשבוע בליברפול וג'יימי וארדי ששודרג ל-120 אלף ליש"ט בלסטר.

 

 

Harry Kane will demand he is paid at least £120,000-a-week to sign a new contract at Tottenham. (Source: Daily Mirror) pic.twitter.com/ExkF0Chs3P

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) November 15, 2016

 

הרכבים משוערים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, מתיה דרמיאן, פיל ג'ונס, דיילי בלינד, מרכוס רוחו, מייקל קאריק, אנדר הררה, ג'סי לינגארד, פול פוגבה, אנטוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד.

 

ארסנל: פטר צ'ך, קרל ג'נקינסון, שקודרן מוסטפי, לורן קוסלייני, נאצ'ו מונריאל, פרנסיס קוקלן, גרניט ג'אקה, תיאו וולקוט, מסוט אוזיל, אלכס אייוובי, אלכסיס סאנצ'ס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי