משתדרגת: צ'לסי סיכמה על חוזה בשווי 990 מיליון יורו

|

הבלוז יחתמו עם נייקי ל-15 שנים. וויליאן מחוץ ללסטר בגלל מות אימו

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על וויליאן. קשר צ'לסי ששיחק בפגרה עם נבחרת ברזיל וכבש בניצחון 0:2 על ונצואלה, איבד את אימו דונה זזה שמתה אחרי שנתיים בהן נאבקה נגד מחלת הסרטן, ויחמיץ את המשחק של הבלוז מול לסטר (14:20, שידור ישיר בספורטHD1).

וויליאן טס בחזרה לברזיל אחרי שכבר היה בדרכו לאנגליה, ופירסם פוסט מרגש באינסטגרם שהוקדש לאימו. הקשר קיבל הרבה ניחומים מעל עבר, כשגם קבוצתו לשעבר קורינתיאנס שלחה מילים חמות. 


וויליאן העלה שיר לכבודה של אמו ברשתות החברתיות ובין השאר כתב: "עכשיו את בשמיים, בגן עדן. זהו מקומך. השארת אותנו מתגעגעים. את קדושה. אני מתגעגע אלייך, אבל את נשארת יחד איתי לנצח נצחים".
 

אחרי שהבקיע מול ונצואלה אמר וויליאן: "אני מקדיש את השער לאמא שלי ששוכבת בבית החולים, עבור אישתי והילדות שלי ועבור כל המשפחות שמעודדות אותי". רק לפני חודש פרסם הקשר תמונה של אמא שלו בבית החולים ביחד איתו. בתוך כך הקשר סיפר שהוא סירב באחרנה להצעה של פאריס סן ז'רמן והודיע שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו בצ'לסי. 
 



ג'ון טרי עשוי להיות כשיר למשחק מול לסטר, לאחר שהתאושש מפציעה בקרסול וקיים אימון מלא. בהיעדרו של הבלם, הבלוז לא ניצחו בשלושה משחקים, וגברה רק במחזור האחרון 0:2 על האל. האימון החל היום באותה השעה בה ייערך המשחק בשבת כדי להתרגל למשחק בצהריים.

בינתיים, צ'לסי הגיעה לסיכום עם ענקית ציוד הספורט "נייקי" על חוזה ל-15 השנים הקרובות, במסגרתו יקבל המועדון 66 מיליון יורו בשנה. מדובר בפרידה מנותנת החסות הנוכחית "אדידס", ששילמה לכחולים 30 מיליון יורו מדי עונה. החברה הגרמנית, מצדה, חתומה על הסכם עם מנצ'סטר יונייטד ל-10 שנים במסגרתו השדים האדומים מקבלים 75 מיליון יורו בכל שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי