סימפסון: היינו במצב כזה גם לפני שנתיים. לא נרד

סימפסון. מנוסה בקרבות תחתית
סימפסון. מנוסה בקרבות תחתית | צילום: Gettyimages

מגן לסטר יצא להגנת ראניירי: "כולם מנסים ונלחמים, זה קשה משחשבנו"

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה החלו ברחבי הממלכה דיווחים על כך שהמנג'ר קלאודיו ראניירי, מי שהוביל את לסטר לאליפות היסטורית בשנה שעברה, עלול לשלם את המחיר ולסיים את דרכו במועדון בעקבות ההידרדרות שהובילה את השועלים עד למקום ה-16, נקודה אחת בלבד מעל האל שבמקום ה-18 אשר מתחת לקו האדום.

כעת זוכה האיטלקי לגיבוי מלא, אבל הוא מגיע דווקא מהשחקנים שלוקחים אחריות על מצב הקבוצה. הראשון לעשות זאת היה המגן דני סימפסון שסיפר: "העיתונים מנסים למכור שטויות בגלל המצב שלנו. אפשר לראות שהחבר'ה מתאמצים, תצפו ב-3:0 ליונייטד ותראו שעד דקה 42 שיחקנו טוב, כולם נלחמו. ידענו שקל שזה לא יהיה, אבל יותר קשה לנו משחשבנו".

סימפסון, אלוף פרמייר-ליג מהקיץ האחרון, לפחות זוכר שלפני שנתיים בדיוק הוא היה במקום האחרון: "הדבר הטוב הוא שאנחנו מכירים את הסיטואציה הזו, לפני שנתיים היינו במצב הזה. העובדה שיש לנו ניסיון במאבקים כאלה תעזור לנו, וביחד נוציא את הקבוצה מהתחתית".

"שיחקנו טוב ונלחמנו עד הדקה ה-42" (Gettyimages)

לסטר תשחק מחר (רביעי, 21:45, ישיר בספורטHD1) מול דרבי קאונטי במסגרת הגביע האנגלי, לאחר שהצליחה להשוות בתוספת הזמן במשחק הקודם מול היריבה מהצ'מפיונשיפ. במחזור הבא היא תתארח אצל סוונסי, ביום ראשון הקרוב (18:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי