פוצ'טינו: "לא מודאג לגבי קיין, אחד הטובים בעולם"

מאמין בחלוץ שלו. פוצ'טינו
מאמין בחלוץ שלו. פוצ'טינו | צילום: Gettyimages

טוטנהאם מקווה שהחלוץ ישבור את הבצורת נגד סאות'המפטון (רביעי, 21:45)

(גודל טקסט)

טוטנהאם תשחק מחר (21:45, שידור ישיר בספורטHD1) בסנט מארי מול סאות'המפטון, במשחק שיסיים את מחזור הבוקסינג דיי בפרמיירליג. התרנגולים יקווח לפתוח פער ממנצ'סטר יונייטד, שנצמדה אליה אחרי הניצחון 1:3 את סנדרלנד וכעת לשתי הקבוצות 33 נקודות.

מנג'ר הספרס מאוריסיו פוצ'טינו מקווה שהארי קיין יסיים את הבצורת הזמנית שלו, אחרי שלא כבש שלושה משחקים ברציפות. החלוץ הבקיע עד כה שבעה שערי ליגה, בדרך לתואר מלך השערים של הפרמיירליג עם 25 כיבושים. 

"אני לא מודאג לגביו, עבורי הוא אחד החלוצים הכי טובים בעולם", אמר הארגנטיני. "מסיבות שונות הוא לא כבש במשחקים האחרונים, אבל אין לי ספק שזה לא יישאר כך הרבה זמן. הוא שחקן מעולה ויתחיל לכבוש בקרוב". לפוצ'טינו יש קבלות לגבי קיין. שנה שעברה כבש תשעה שערים עד החג המולד ולאחר מכן 16 שערים וסיים לפני ג'יימי וארדי.



ישבור את הבצורת? קיין (Gettyimages)
 

בזכות הניצחון 0:3 בורנמות' פתחה צ'לסי פער של 13 נקודות מטוטנהאם, שניצחון ישאיר להם סיכוי קלוש להשיג את הבלוז אותם ייארחו בעוד שני מחזורים' בהזדמנות נדירה לעצור את מוליכת הטבלה. התרנגולים אמנם מגלים יכולת מצוינת בשנתיים האחרונות, אבל עדיין חסרים מחץ וקילר אינסטינקט, דבר שגורם להם לדשדש מול ארבע הגדולות.

הארגנטיני אופטימי: "אני ריאלי ויודע שזה פער גדול, אבל יש עוד הרבה משחקים ומפגשים בין הגדולות ואני מקווה שצ'לסי עוד תאבד נקודות לטובת כולנו. ההישג שלה עד כה מדהים ללא ספק, אבל אנחנו חייבים להמשיך להאמין בעצמנו ולחשוב רק על התוצאות שלנו".


"חייבים להמשיך להאמין בעצמנו ולחשוב רק על התוצאות שלנו" (AFP)

טוטנהאם מגיעה למשחק עם 12 שערי חובה, מאזן הספיגות הנמוך בליגה אחרי הבלוז שספגו 11 בלבד. עם זאת, הפסד של התרנגולים יהיה הרקורד הכי גרוע שלהם בחוץ מאז 2014. הספרס יכולים להתעודד מכך שבארבעת המשחקים האחרונים בסנט מארי הם לא הפסידו אפילו פעם אחת ורשמו שלושה ניצחונות.

עם חזרתם מפציעות של טובי אלדרווירלד, מוסה דמבלה ו-וינסן יאנסן, טוטנהאם תגיע למשחק עם סגל כמעט מלא, למעט אריק לאמלה. הוגו לוריס, שהאריך חוזהו עד 2022 בקבוצה ירשום את הופעתו ה-190 במדי טוטנהאם, אמר: "חתמתי על הארכת חוזה, כי רציתי להראות לפוצ'טינו שאני מאמין בפרויקט שלו". בנוסף, חגג השוער הצרפתי אתמול (שני) יום הולדת 30. 

 30 saves in 38 seconds on Hugo's 30th birthday! 

 Hugoooooooooooooooooooo!  pic.twitter.com/RztJLwAaho

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) December 26, 2016

אצל  סאות'המפטון, שרשמה העונה הפסיד ביתי אחד בלבד, יחזור הבלם אוריול רומאו אחרי הרחקה, בניגוד לג'ורדי קלאסי וצ'רלי אוסטין שעדיין פצועים. מנג'ר הסיינטס קלוד פואל עוד לא התאושש מההדחה מהליגה האירופית אחרי התיקו מול הפועל באר שבע ואמר: "היינו חסרי מזל באירופה, אבל אנחנו רוצים לחזור למפעל הזה ולכן המטרה היא ניצחון". 

ג'יי רודריגס, ששיחק בעבר תחת פוצ'טינו כבש צמד עבור סאות'המפטון בניצחון 1:3 על בורנמות', מראה סימני התאוששות אחרי הפציעה הארוכה והמנג'ר הארגנטיני סימס לו: "הרבה הצלחה". 


יכבוש גם נגד מאמנו לשעבר? רודריגס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי