פפ: "גם אני עלול לסיים את דרכי ללא תוצאות"

גווארדיולה. בכל מקרה אמשיך בדרך שלי
גווארדיולה. בכל מקרה אמשיך בדרך שלי | צילום: Getty

מאמן מנצ'סטר סיטי שתארח את ווטפורד: "סטן קולימור? מי זה?"

(גודל טקסט)

"אני לא חושב שראשי מנצ'סטר סיטי ינהגו בי בשונה מכל מאמן אחר אם לא אצליח להביא את הקבוצה להישגים", כך אמר פפ גווארדיולה לקראת המשחק של הסיטזנס ברביעי (21:45) באיתיחאד מול ווטפורד.

 

בכך רמז הקטאלוני שהוא לא יופתע ממהלך שיביא לפיטוריו במהלך העונה או בסופה אם הדשדוש של מנצ'סטר סיטי (ארבעה ניצחונות בלבד ב-15 משחקים) יימשך. "כשאתה לא מנצח כמאמן משהו יכול לקרות ומישהו אחר יכול לבוא ולקחת את השליטה ממך", הוסיף גווארדיולה, "תכניות לטווח ארוך לא קיימות בכדורגל".

 

 

עם זאת הוסיף הקטאלוני שהתוצאות הלא טובות לא יביאו אותו לשנות את דרכו. "יש לי את הדרך שלי ואת הכדורגל שאני מאמין בו ואני לא אעשה את פשרות", הצהיר גווארדיולה: "התוצאות שלנו? חלק מהן נבעו מחוסר מזל".

 

קולימור. "פפ יחזור עם הזנב בין הרגליים" (Getty)

 

הקטע המשעשע באותה מסיבת עיתונאים היה כשמאמן סיטי נשאל מה דעתו על הביקורת שהשמיע כלפיו כדורגלן העבר והפרשן סטן קולימור ("פפ יחזור לספרד עם הזנב מקופל בין הרגליים"). גווארדיולה הזיז את ראשו מצד לצד כמחפש משהו ואז שאל את העיתונאים: "מי?!".

 

סיטי, ליברפול, צ'לסי ויונייטד ישלימו את המחזור

מידלסברו – ליברפול (21:45, ישיר בספורט1)

ליברפול תקווה לחזור למסלול הניצחונות, לאחר תיקו מול ווסטהאם וההפסד הצורב לבורנמות'. המייטירדס נמצאים במקום השלישי עם 31 נקודות, שש פחות מצ'לסי שבפסגה. מי שימשיך להיעדר אצל האדומים יהיה אמרה צ'אן שממשיך לסחוב פציעה בברך, כשגם שיתופו של דיאן לוברן נמצא בספק. 

 

בצד השני, מידלסברו שהפסידה במחזור האחרון לסאות'המפטון היא קבוצה המסובכת בתחתית, שנמצאת במקום ה-16 ובמאזנה 15 נקודות, שלוש בלבד מעל הקו האדום. אצל הבורו, ג'ורג' פרינד ימשיך להיעדר, כשגם נגרדו ורמירז הגדול בספק גדול לקראת השתתפותם.

 

אוריגי ולאלנה, ליברפול תתעשת ותחזור לחגוג? (Getty)

 

סנדרלנד – צ'לסי (21:45, ישיר בספורט1, חלק מחגיגה אנגלית)

מפגש בין הראשונה לנועלת הטבלה. צ'לסי תרצה להמשיך להוביל בפסגה ולחבר ניצחון עשירי ברציפות. אנטוניו קונטה יחסר את אדן הזאר הפצוע וככל הנראה גם את אוסקר החולה, שאישר כי הוא "90 אחוז סגור בשנחאי SIPG". סנדרלנד, עם 11 נקודות בלבד, תחסר את דידייה נדונג המוצהב.

דייגו קוסטה, ימשיך ללהוט?  (Getty)

 

קריסטל פאלאס- מנצ'סטר יונייטד (22:00, ישיר בספורט2)

מנצ'סטר יונייטד מגיעה מעודדת לאחר צבירת שלוש הנקודות במחזור האחרון מול טוטנהאם ותרצה להמשיך במומנטום הטוב.  בסגל השדים האדומים, ייעדר הנריך מחיטריאן שכבש ונפגע בקרסול לפני יומיים וינוח ככל הנראה למשך חודש,כשגם אנטוניו ולנסיה המוצהב לא ייכלל בסגל של מוריניו. אצל הנשרים, לא ישתתפו פנצ'און המורחק וטומקינס וסאקו הפצועים. 

 

זלאטן, השדים האדומים ייצרו מומנטום טוב? ׁ(Getty)

 

משחקים נוספים (כחלק מחגיגה אנגלית בספורט 1): ווסטהאם – ברנלי (21:45), סטוק סיטי – סאות'המפטון (22:00), טוטנהאם – האל סיטי (22:00), ווסטהאם – סוונזי (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי