פפ: הפער גדול מדי, 10 נקודות זה המון

פפ. ספג את התבוסה הגבוהה בקריירה
פפ. ספג את התבוסה הגבוהה בקריירה | צילום: Gettyimages

מנג'ר סיטי כבר לא חושב על אליפות. קומאן: "זה היה אחר צהריים מושלם"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הובסה 4:0 על ידי אברטון, במה שהיה הפסד הליגה הגדול בהיסטוריה של פפ גווארדיולה שהציב אותו במקום החמישי, 10 נקודות מאחורי המוליכה צ'לסי, עם פער שהוציא כמעט בוודאות את הסיטיזנס ממרוץ האליפות.

המנג'ר המפסיד ניסה להישאר אופטימי כשאמר לאחר המשחק: "ברגעים קשים אנחנו צריכים להיות קרובים ואמרתי לשחקנים להיות חיוביים ולנסות להמשיך הלאה, ברור שאנחנו יכולים להיות טובים יותר. זה נוראי עבור השחקנים ויש לנו שבוע לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות כדי לנצח את טוטנהאם".

עם זאת, לסיטי יהיה קשה למצוא סיבות להתעודד אחרי שנראתה רע מאוד בהגנה, כשבארבעה מתוך שבעה משחקי הליגה האחרונים הקבוצה ספגה מהכדור הראשון שנבעט לעבר שערה. בנוסף, קלאודיו בראבו 13 מתוך 21 הבעיטות האחרונות איתן נאלץ להתמודד. נתונים רעים מאוד לכל הדעות. 

בתקשורת האנגלית טוענים כי בחדר ההלבשה בסיום פנה גווארדיולה לשחקניו וביקש מהם להתאחד ברגע קשה זה ולשכוח מהמצב בטבלה. "עשר נקודות הפרש זה המון. כן, הפער גדול מדי", הבהיר הקטלוני, "בסוף העונה נדע לעריך את רמתנו, את יכולת השחקנים וכיצד תפקד המאמן. אחר כך נקבל החלטות".


יש לו סיבות להיות מרוצה. קומאן (AFP)
 

מנגד, בצד המנצח, רונאלד רומאן התמוגג מהיכולת של קבוצתו: "מבחינת היכולת הקבוצתית, זה היה יוצא מן הכלל. הענשנו אותם במחצית השנייה וזה היה אחר צהריים מושלם. התחלנו להציג את הגישה הזאת נגד ארסנל והתחלנו לראות אותה יותר ויותר. הקבוצה משתנה וגם השחקנים".

ההולנדי התייחס גם ליכולת של הקשר הצעיר, טום דיוויס בן ה-18, שכבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג ואת השלישי לטופיז בדקה ה-79, ונבחר גם לאיש המשחק: "טום מציג יכולת גבוהה מאז הגיע אלינו ומראה הרבה קור רוח ואגרסיביות על המגרש".



אחד הציג משחק מצויין, השני המשיך לספוג. דיוויס ובראבו (Gettyimages)
 

בנוסף, מעבר לתוצאה המרשימה, אברטון, שנשארה במקום השביעי, רשמה ניצחון ליגה ראשון על מנצ'סטר סיטי בשמונה המפגשים האחרונים, אחרי שהפסידה לה בארבעה משחקים  וסיימה מולה בשלוש תוצאות תיקו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי