קוטיניו מעורב כל 75 דקות בשער

קוטיניו. השחקן המרכזי של המייטירדס
קוטיניו. השחקן המרכזי של המייטירדס | צילום: Getty

המספרים של ליברפול: 914 יום בלי הפסגה וכמה פעמים כבשה חמישיות?

(גודל טקסט)

ליברפול חזרה למקום הראשון בליגה אחרי 914 יום של היעדרות והחגיגות בממלכה הבריטית גדולות. גם כאלה שלא ממש אוהדים של הקבוצה מרגישים סימפטיה למועדון שלא זכה באליפות מאז 1990.

 

אז הנה כמה מספרים שיסבירו אולי את ההצלחה של יורגן קלופ עד כה. כדורגל התקפי הוא שם המשחק בליברפול. הקבוצה כבשה הכי הרבה שערי ליגה – 30 כיבושים אחרי 11 מחזורים. זה המאזן הטוב ביותר אחרי 11 מחזורים מאז עונת 2011/12, כשמנצ'סטר סיטי כבשה 39 שערים.

 

 

ב-2016 כבשה ליברפול 71 שערים בפרמייר-ליג יותר מכל קבוצה אחרת. 15 יותר מארסנל המדורגת שנייה. חמש פעמים במהלך השנה הנוכחית כבשו המייטירדס יותר מחמישה שערים: 0:6 על אסטון וילה ו-4:5 על נוריץ' בליגה בעונה שעברה, והעונה 1:6 על ווטפורד, 1:5 מול האל, שניהם בליגה, ו-0:5 על בארטון אלביון בגביע הליגה.

 

NEW: Under Klopp's guidance, Coutinho has become the most productive attacker in the Premier League, scoring or assisting every 75 minutes pic.twitter.com/rdZtPb7alr

— John Burn-Murdoch (@jburnmurdoch) November 7, 2016

 

פליפה קוטיניו נחשב לשחקן שהציג את היכולת הכי טובה בליגה. הוא הבקיע חמישה שערים והוסיף חמישה בישולים כך שהוא מעורב בשער כל 75 דקות. הברזילאי מקדים את קלאצ'י איהנאצ'ו, אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו, פדרו ורוברטו פירמינו.

 

מכונת השערים הכי טובה בפרמייר-ליג (Getty)

סדיו מאנה כבש שישה שערים עד כה (ובישל שניים) ואדם ללאנה בישל חמש פעמים והוסיף שלושה בישולים. רוברט פירמינו כבש חמישה שערים (ובישל שלושה) וג'ורדן הנדרסון כבש שער אחד ובישל שניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי