קורטואה: "ריאל מדריד? לא הייתה אופציה כזו"

| צילום: Gettyimages

השוער ישוב לספרד? "לאתלטיקו אולי, אבל כרגע אני מאוד שמח בצ'לסי"

(גודל טקסט)

טיבו קורטאה הוא אחד מעמודי הטווח של צ'לסי העונה. הענק הבלגי אחראי לשער נקי במשך חמישה משחקים ברצף. ורבות בזכות יכולתו הכחולים נמצאים בכושר פנסנטי ואף היו לזמן קצר בפסגת הליגה לראשונה מאז האליפות עם מוריניו.

בראיון שהעניק לתחנת הרדיו הספרדית "אונדה סירו" התייחס לימיו כשוער צעיר שהושאל לאתלטיקו מדריד: "אולי יום אחד אוכל לחזור לאתלטיקו מדריד, מי יודע? כרגע אני מאוד שמח בצ'לסי. אני מאחל לאתלטיקו את הכי טוב שיש. אני מתגעגע למדריד, השארתי כאן המון חברים".

כזכור השוער חתם בעונת 2011/2012 בצ'לסי והושאל מיד לאחר מכן לאתלטיקו מדריד למשך שלוש עונות, כשבאחת מהן אף זכה באליפות עם הקולצ'ונרוס והגיע עמה עד לגמר ליגת האלופות.
 


עם אנטוניו קונטה. המנג'ר האיטלקי עושה רק טוב לענק הבלגי (AFP)

שוער הבלוז אף פירט כיצד השתפר מאז שחזר מההשאלה בספרד: "מאז שעזבתי את אתלטיקו, שיפרתי המון את משחק הרגל שלי וגם מאוד התבגרתי כבן-אדם. נכון לעכשיו אני כבר חמישה משחקים ללא ספיגה בפריימרליג ואני מאושר מכך. הקבוצה נמצאת בכושר נהדרת ואני רוצה לזכות באליפות".

בראיון אחר שהעניק ל"קנדה קופה", קורטואה שלל חזרה מהירה לספרד ובמיוחד ליריבה המושבעת של האקסית: "מעולם לא היה לי דבר עם ריאל מדריד. לא ראיתי אף כתבה שפורסמה, מעולם לא יצרתי איתם קשר. טוב לי בצ'לסי, הכל הולך כמו שצריך – זה מועדון נהדר. אין סיבה לא להיות מאושר בקבוצה הזאת. אתה מעולם לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל נכון לעכשיו אני נמצא באווירה נהדרת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי