קלופ: יונייטד לא עוצרת? זה כי טרם שיחקנו נגדה

קלופ מול מוריניו. איזה משחק מצפה לנו
קלופ מול מוריניו. איזה משחק מצפה לנו | צילום: Gettyimages

מנג'ר ליברפול עקץ לפני המפגש מול יונייטד. פוגבה ענה: "יהיה מתוק לנצח"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מחפשת ניצחון ליגה שביעי ברציפות, וכשזה יכול לקרות מול ליברפול זה הופך את המשחק באולד-טראפורד לחגיגה (ראשון, 18:00, שידור ישיר בספורט1)

למעשה יונייטד צברה תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וכעת היא זקוקה לשני ניצחונות כדי להשוות את השיא מ-2009.

לעומת השדים האדומים, ליברפול ירדה מהמקום השני אליו עלתה היום טוטנהאם. המייטיסרדס לא ניצחו כבר שלושה משחקים אחרי 2:2 מול סנדרלנד בליגה, 0:0 בגביע האנגלי נגד פליימות' מהליגה הרביעית והפסד לסאות'המפטון 1:0 בחצי גמר גביע הליגה.

זלאטן איברהימוביץ' צפוי לחזור אחרי שנעדר מגביע הליגה בשל מחלה והוא יפתח לצד הצמד הלוהט בקישור של מוריניו – הנריק מחיטריאן ופול פוגבה.

זלאטן עם תואר שחקן החודש. ישוב להרכב לאחר מחלה (Gettyimages)

ז'וזה מוריניו חימם ואמר לקראת המשחק: "מנצ'סטר יונייטד קבוצה גדולה יותר מליברפול והיא הקבוצה הכי גדולה באנגליה. אני יודע את זה, אתם יודעים את זה (העיתונאים), כולם יודעים את זה. מדובר בעובדות. אנשים יביטו על המשחק בכל רחבי העולם בצורה מיוחדת".

"המיוחד" נשאל מהי דעתו על קלופ והוסיף: "שנינו דומים, כי אנחנו אוהבים לנצח. לכל אחד סגנון האימון שלו והאשיות שלו, אבל בטוח שיש לנו גם דברים דומים. אני חושב שקלופ קצת פחות רגוע ממני".

פול פוגבה שהחל לאחרונה לסחוט מחמאות על יכולתו הוסיף: "עבורנו זה דרבי לכל דבר. זה דרבי גדול יותר מאשר נגד הסיטי בגלל האווירה. אנחנו רוצים שלוש נקודות. זה חשוב נגד כל קבוצה, אבל ההרגשה מתוקה יותר כשאתה לוקח אותן מול ליברפול". פוגבה כמו תמיד הכין את עצמו למשחק גם מבחינת ההופעה החיצונית ויעלה עם תספורת חדשה אותה העלה לאינסטגרם. 

 

En mode emoji  emojing myself @manchesterunited #VirandoEmoji #POGBA #neverfollow

A video posted by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on


יורגן קלופ לעומתו יהיה ללא סאדיו מאנה (אליפות אפריקה), אבל פיליפה קוטיניו צפוי לחזור לראשונה מאז נובמבר להרכב הפותח. ג'ורדן הנדרסון וג'ואל מאטיפ חזרו לאימונים, אבל לא ברור אם יהיו כשירים לפתוח.

"ממה יש לי לפחד? נכון לעכשיו הכל פתוח בפרמייר-ליג", הבהיר יורגן קלופ. "אני מרגיש חיובי במאה אחוז. אולי הפסדנו לסאות'המפטון, אבל היו לי כבר המון הפסדים בקריירה שלי. השאלה היא איך אתה מגיב להפסד כזה. יונייטד ניצחה תשעה משחקים? כן, אבל לא אנחנו שיחקנו מולם".

סטטיסטיקה: יורגן קלופ הפסיד רק פעם אחת נגד ז'וזה מוריניו בכל המשחקים נגדו כמאמן קבוצות שונות. זה יהיה המפגש ה-50 בין הקבוצות בפרמיירליג כאשר ליונייטד יתרון עם 27 נצחונות.

15:30: אברטון תארח את מנצ'סטר סיטי (ישיר בספורטHD1).

במשחק המוקדם שייערך מחר, פפ גווארדיולה יגיע לליברפול ויפגוש את רונאלד קומאן. פרשנים בממלכה כבר ממקמים כמי שעלולה לסיים מחוץ לרביעייה הראשונה, וכעת המנג'ר הקטלוני זקוק לניצחון בגודיסון פארק.

 

מי שממככב בינתיים הוא מורגן שניידרלין, הקשר שנמכר ממנצ'סטר יונייטד וצפוי לפתוח. "רציתי לתת את המיטב עבור הקבוצה, אבל זה לא עבד. היתה לי תקופה קשה מאוד במועדון ואני מאושר שעברתי לאברטון".

 

סיטי צברה חמישה נצחונות בששת המשחקים האחרונים ורק ההפסד לליברפול בליגה 1:0 עצר אותם. פרננדיניו המושעה לא ישחק, גבריאל ז'סוס עדיין לא נרשם לליגה וייעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי