ראיין מייסון חזר להכרה, קייהיל ביקר ודיבר איתו

מייסון. חזר להכרה מלאה
מייסון. חזר להכרה מלאה | צילום: GettyImages

קשר האל יצא מסכנת חיים וימשיך להיות תחת ביקורת בבית החולים מספר ימים

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל נושם לרווחה. מי היה צריך עוד פרשה טרגית של כדורגלן שגמר את הקריירה ואולי אפילו הלך לעולמו. ראיין מייסון, שנכנס ראש בראש בגארי קייהיל, ישרוד את ההתנגשות הזאת אחרי שעבר ניתוח והתאושש. כדורגלנים רבים איחלו לו בהצלחה, ובבוקר ביקרו אותו משלחות נציגים של האל וצ'לסי.

האל הוציאה הודעה מסודרת, לפיה השחקן חזר להכרה מלאה ושוחח עם נציגיהם שהגיעו לבקר אותו בבית החולים סט. מארי בפדינגטון במערב לונדון. בהודעת הקבוצה נמסר: "המועדון יכול לאשר שהבוקר ביקרו את מייסון קפטן הקבוצה מייקל דוסון, הרופא מארק וולטר וראש הצוות הרפואי רוב פרייס וכן מזכיר המועדון מאט ווילד". גם מנג'ר הקבוצה הפורטוגלי מרקו סילבה הגיע לבקר עוד אתמול וחזר לאחר מכן להאל.

מייסון דיבר על האירוע אתמול וימשיך להיות תחת ביקורת בבית החולים. הוא צפוי להישאר שם עוד כמה ימים עד שיתברר שהתגבר לחלוטין על הפציעה. סוכנו אמר שהוא שמח לדבר עם דוסון, אבל מצבו עדיין לא לגמרי חזר לקדמותו וצריך לעקוב אחריו. גם אביו של השחקן נוכח בפגישות. 

האל פרסמה הוציאה הודעה בה הודתה לכל מי שחיזק ואיחל החלמה לקשר בן ה-25. ביניהם גארת' בייל ושחקני כדורגל אחרים מכל הקבוצות. 

 Superb show of love from the #FootballFamily last night!

We would like to thank you all for your messages of support for @RyanMason

— Hull City (@HullCity) January 23, 2017

גם צ'לסי שלחה נציגים כבר אתמול בלילה אחרי המשחק. גארי קייהיל שהתנגש עם מייסון וג'ון טרי יחד עם עוזר המאמן סטיב הולנד ביקרו את הכדורגלן בבית החולים אליו הובהל אתמול היישר מהמגרש. 

פטר מקביי, מנכ"ל היחידה לצדקה בפציעות ראש, שיבח את הגשת העזרה של הצוות הרפואי שטיפל במייסון שנזקק למסיכת חמצן. "הייתי במשחק ולמרות שזה היה מקרה מעציב, התעודדתי לראות את הטיפול המהיר של הצוות בשחקן. פציעות בראש מחייבות טיפול מהיר. זה חיובי לראות שהסיקו הרבה מסקנות מפציעות קודמות של השחקן". 

גארי קייהיל, שהתנגש עם מייסון בא לבקר אותו בבי"ח (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי