שמייכל תוקף את פפ, ביליץ' מגן על פאייט

פפ גווארדיולה. שמייכל תוקף אותו
פפ גווארדיולה. שמייכל תוקף אותו | צילום: gettyimages

שוער העבר בביקורת חריפה על הספרדי, מאמן ווסטהאם מנסה להרגיע

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תשחק היום (רביעי, 21:45, ספורט1) בלונדון מול ווסטהאם. פרננדיניו, שספג שלושה אדומים ב-40 יום בלבד, יחזור לשחק ואף יקבל הצעה לחוזה חדש. מאמן הסיטיזנס פפ גווארדיולה הגן על הברזילאי: "פרננדיניו אחד האנשים הכי נחמדים שאני מכיר. אני שמח עבורו שהוא יקבל חוזה חדש וארוך טווח. הוא שחקן חשוב שנאלצנו לשחק משחקים רבים בלעדיו".

 

הקשר הברזילאי הורחק במשחק בליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד ועשרה ימים אחר כך הורחק נגד צ'לסי. זמן לא רב לאחר מכן הורחק נגד ברנלי וספג עונש הרחקה לארבעה משחקים.

 

 

בעניין אחר, מאמן ווסטהאם סלאבן ביליץ' יצא להגנתו של דימיטרי פאייט, כשאמר שהכעס של אוהדי הקבוצה על הצרפתי יפוג כשיבינו שהוא אחד הגדולים ששיחק בווסטהאם.

 

בתוך כך שוערה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, פטר שמייכל, יצא בביקורת על פפ גווארדיולה ועל ההישגים שלו עד עכשיו. הדני שפרש ב-2002/3 כששיחק עונה אחת במנצ'סטר סיטי, אמר: "אני חושב שפפ לא הצליח עד כה. זה נכון שהוא ירש קבוצה מסובכת, אבל עם סגל שחקנים פנטסטי. אתה מצפה ממאמן שהוגדר כגאון בכדורגל לבוא לקבוצה ולתקן את הבעיות, אבל אני לא חושב שזה יקרה".

 


דימטרי פאייט. "אחד הגדולים ששיחקו בווסטהאם" (gettyimages)

 

שמייכל גם הימר שלדעתו סיטי לא תסיים בין ארבע הראשונות העונה, מה שיהיה כישלון גדול למאמן הספרדי. "יש להם יותר מדי בעיות בקבוצה. הרבה שחקנים לא מרוצים. אם אתה מביא טיפוס חזק כמו גווארדיולה לקבוצה, אחד כזה שמפזר סיסמאות, השינויים יותר מדי גדולים עבורם. לשחקנים יש בעיות קשות להסתגל לכל הסגנון החדש והשינויים. ייקח זמן לפפ להצליח בפרמיירליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי