מתוסכל: אוזיל סירב לעבור בדיקת סמים, השתולל ובעט בדלתות

אוזיל. השעיר לעזאזל של התותחנים
אוזיל. השעיר לעזאזל של התותחנים | צילום: Gettyimages

שחקן ארסנל טען שנטפלים אליו, אך התרצה בסופו של דבר. התותחנים עשויים לוותר על שירותיו, צ'לסי ניצחה במירוץ להחתמת ואן דייק

(גודל טקסט)
מסוט אוזיל הסתבך עם בדיקת סמים אחרי ההפסד של ארסנל לטוטנהאם ביום ראשון. "מירור" פרסם הבוקר (שלישי) שהכוכב הגרמני התבקש לבצע בדיקת סמים אחרי המשחק והחל להשתולל במנהרת השחקנים. בתחילה הוא סירב לבצע את הבדיקה וכשנאמר לו שיספוג קנס כבד הוא בעט בתגובה בדלת חדר ההלבשה והשאיר סימנים של הנעליים שלו על הדלת. בסופו של דבר התרצה ועבר את הבדיקה בחוסר שביעות רצון מופגן.

 

ההתנהגות של הגרמני מראה עד כמה הוא מתוסכל בארסנל ממצב הקבוצה ומצבו האישי. לטענתו נטפלים אליו והוא ביצע כבר כמה בדיקות סמים כאלה העונה בעוד ששחקנים אחרים לא נבחרו אפילו פעם אחת. גם בארסנל מתוסכלים אחרי שלא השיב להצעה לחתום על חוזה חדש בסך 280 אלף ליש"ט לשבוע ולפי הידיעות קיים סיכוי לא מבוטל שיוותרו עליו.


 

למרות הפרסומים, אוזיל הבהיר העונה שהוא מאושר בקבוצה, אבל דורש שתהיה יותר תחרותית ותשיג תארים. יחד עם זאת, אוהדי הקבוצה לא מרוצים ביצועיו על כר הדשא ומחוסר ההשקעה שהוא מפגין.

 

בתוך כך פרסם ה"סאן" שארסנל הפסידה לצ'לסי במירוץ להחתמתו של בלם סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק, שהיה מבוקש גם בליברפול ומנצ'סטר יונייטד. הבלוז ישלמו לקדושים 50 מיליון ליש"ט וכחלק מהעסקה גם הציעו את הבלם הדני אנדראס כריסטיאנסן בן ה-21, שמשחק העונה כמושאל בבורוסיה מנשנגלדבאך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי