הפרידה קרובה? דיווח שדייגו קוסטה סיכם בטיאנג'ין

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

חלוץ צ'לסי ונציגיו סגרו את התנאים עם העולה החדשה בסין, כך פורסם בממלכה. קונטה רוצה את בלוטי, גם מוראטה עשוי לנחות בברידג'

(גודל טקסט)
דייגו קוסטה קושר כבר זמן רב למעבר לליגה הסינית ובעיקר לעולה החדשה טיאנג'ין קוונג'יאן. בשבוע האחרון הוא צולם עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש במסעדה מפוארת יחד עם נציגים מאסיה.


לפי מקורות בספרד ובתקשורת האנגלית הוא נפגש עם נציגי הקבוצה הסינית וסיכם על אופציה לעבור אליה ולהרוויח 25 מיליון ליש"ט לעונה. המועדון רכש לפני תחילת העונה את אקסל ויטסל והמאמן הוא פאביו קנבארו. צ'לסי תקבל תמורתו 76 מיליון ליש"ט ויש לאנטוניו קונטה רשימה של חלוצים אותם סימן כמחליפים עבורו, אולם יש לציין כי הסינים מיהרו להכחיש וטענו כי מעולם לא נפגשו עם החלוץ או עם סוכניו.



Diego Costa 'signs' £25m-a-year deal to seal dream move https://t.co/FkI5Xa6dQtpic.twitter.com/O0hfC9IHCO

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) May 4, 2017

קוסטה בן ה-28 כבש העונה 20 שערים בכל המסגרות, אבל סבל מיכולת בינונית והיו לא מעט חילוקי דיעות עם קונטה. כעת נדמה שהצדדים ייפרדו.




חלוץ טורינו ונבחרת איטליה אנדראה בלוטי מלך השערים של הסרייה
Aעם 25 כיבושים יחד עם אדין דז'קו הוא השם המוביל ברשימה. גם חלוץ ריאל מדריד אלברו מוראטה שלא מקבל יותר מדי קרדיט אצל הבלאנקוס מסומן כמספרתשע בסטמפורד ברידג'. שם נוסף הוא האקס רומלו לוקאקו שכבש 24 שערים במדי אברטון העונה.

 


בס
בלוטי, מתקרב ללונדון (Gettyimages)




בתוך כך, גם וויליאן עשוי לעזוב את צ'לסי במסגרת ירגון מחדש של הקבוצה בקיץ. בחודשים האחרונים הוא איבד את מקומו בהרכב לפדרו ועשוי לעזוב אם צ'לסי תקבל הצעה טובה. אחד השחקנים שעשוי להחליף אותו הוא מיקאל אנטוניו המצטיין בווסטהאם ומשחק באותו תפקיד. גם הבלם קורט זומה שלא משחק עשוי להיות מושאל בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי