ניצחון אחד מאליפות: 0:3 לצ'לסי על בורו. צפו בתקציר

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettimages

קוסטה, אלונסו ומאטיץ' כבשו לבלוז שיוכלו לחגוג כבר ביום שישי עם שלוש נקודות אצל ווסט ברומיץ'. בורו ירדה אחרי עונה אחת

(גודל טקסט)

ניצחון אחד. זה כל מה שמפריד בין צ'לסי לבין אליפות שישית בפרמייר-ליג, אחרי שהבלוז הכניעו הערב (שני) 0:3 את מידלסברו ועל הדרך הורידו את היריבה לצ'מפיונשיפ. הבלוז עלו ל-84 נקודות מול 77 נקודות לטוטנהאם, כשנותרו לשתי הקבוצות עוד שלושה משחקים לסוף.

החניכים של אנטוניו קונטה ישחקו לפני התרנגולים כשיתארחו ביום שישי אצל ווסט ברומיץ וניצחון ישלח אותם לחגוג עם הצלחת. בורו מצדה נפרדה מהליגה אחרי עונה אחת בלבד.

mko
ללא ספק תגלית העונה, אלונסו. צילום: Getty

מרכוס אלונסו, המועמד לתואר תגלית העונה, ירה למשקוף אחרי 30 שניות אבל הבליץ נמשך עד שהמגן הספרדי המצוין שוב חרש באגף ומצא את דייגו קוסטה בדקה ה-23 והחלוץ גלגל את ה-0:1. אלונסו כבש את השני, 11 דקות אחר כך, כשהוא עצר על החזה מסירה מססאר אספיליקווטה וירה לפינה הנגדית את ה-0:2. נמניה מאטיץ' חתם בדקה ה-65 את תוצאת המשחק בבעיטה שטוחה מ-10 מטרים.

mlko
באו לעונה וירדו, מידלסברו. צילום: Getty

ססאק פברגאס שבישל למאטיץ' רשם עונה חמישית בקריירה עם עשרה בישולים או יותאר. ג'ון טרי נכנס בדקה ה-86 ורשם אולי את המשחק האחרון שלו בבלוז.


ספרד: לגאנס הביסה 0:4 את בטיס, אבל עדיין לא ניצלה

לגאנס זקוקה לעוד נקודה כדי להבטיח גם מתמטית את הישארותה בליגה הספרדית לעונה נוספת, אבל אוהדיה יכולים היו לחגוג הערב את אחד השערים היפים העונה בדרך ל-0:4 ענק על בטיס.

אלכס שצ'ימנובסקי כבש צמד (7 בפנדל ו-80), נביל אל זאהר הוסיף בדקה ה-15, אבל את הדקה ה-65 לא ישכחו אוהדי העולה החדשה לעולם. גבריאל הקשר הברזילאי התקדם ממרכז המגרש, הבחין ששוער בטיס יצא מרחבתו ושיגר מ-40 מטרים כדור מדויק שטס לחיבורים ופנימה.

הסיבה שלגאנס לא הבטיחה  מתמטית את הישארותה למרות שהיא מוליכה בשש נקודות על חיחון (33 מול 27) שני מחזורים לסוף היא שבספרד לא קבוע הפרש שערים אלא יחס פנימי במשחקים בין הקבוצות. חיחון ניצחה פעמיים העונה ולכן מחזיקה ביתרון. גם לה קורוניה (32 נקודות) עדיין מצויה במאבק הירידה. אוסאסונה וגרנאדה יחלו את העונה הבאה בליגה השנייה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי