רונאלדו משתכר קרוב למיליון יורו עבור חצי יום עבודה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

ב"דיילי מייל" חושפים פרטים נוספים מתוך הספר "העסק המלוכלך של הכדורגל". מריסאל זכה למענק של 8.4 מיליון ליש"ט על כיבוש 25 שערי פרמייר-ליג, בייל השחקן היקר בתולדות ריאל מדריד

(גודל טקסט)

ב-"דיילי מייל" המשיכו הבוקר לפרסם פרטים חדשים מהספר שהוציאו כתבי "דר שפיגל" יחד עם "פוטבול ליקס", הקרוי "העסק המלוכלך של הכדורגל", בו מככבים חוץ מפול פוגבה וזלאטן איברהימוביץ' גם כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, אנטוני מרסיאל והמנג'ר רפא בניטס.

כריסטיאנו רונאלדו – דורש ומקבל 920 אלף ליש"ט עבור חצי יום עבודה. חברת תקשורת סעודית שילמה את הסכום הזה לכוכב הפורטוגלי ב-2013 עבור צילום של סט שכלל ארבע תמונות וקבלת חמש חולצות חתומות שפורסמו ברשתות החברתיות. הסעודים יכלו להשתמש בפרסומת רק במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

גארת' בייל – הספר מאשר שוב שהעברת בייל לריאל מדריד שברה בזמנו את השיא העולמי, כאשר נרכש ב-85 מיליון ליש"ט מטוטנהאם למרות הכחשות מצד ריאל מדריד בנוגע לגובה הסכום. העברת רונאלדו הסתכמה "רק" ב-80 מיליון ליש"ט, אבל הבלאנקוס רצו להסתיר את העובדה כדי לא להעליב את CR7. בסופו של דבר פול פוגבה מחזיק כעת בשיא עם 89 מיליון ליש"ט דמי ההעברה, שיא שעשוי להישבר עוד הקיץ.


בייל. לא רצו להעליב את CR7

אנטוני מרסיאל – אחרי שהתבררו הסכומים העצומים ששילמה מנצ'סטר יונייטד לפול פוגבה ולזלאטן איברהימוביץ', הגיעה גם החשיפה בנוגע למרסיאל. בחוזהו ישנו סעיף המבשר על תשלום בסך 8.4 מיליון ליש"ט על כיבוש 25 שערי פרמייר-ליג ראשונים. מרסיאל כבר היה אמור לקבל את הכסף אחרי שהגיע למספר הזה מול ווטפורד בפברואר. אם יגיע ל-25 הופעות בנבחרת צרפת יקבל סכום דומה וחסרים לו לשם כך 10 הופעות. 


רפא בניטס
– הספר מגלה מה היה סכום הפיצוי שקיבל המנג'ר כשפוטר בעונה שעברה מריאל מדריד. מסתבר שקיבל פיצוי של 8.5 מיליון ליש"ט ולפי החוזה שלו בגלל שריאל מדריד זכתה באלופות הוא קיבל עוד בונוס של חצי מיליון ליש"ט, זאת למרות שעל הקווים עמד זינדין זידאן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי