ונגר: "סאנצ'ס שוכח מהכאבים כשהוא על המגרש"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

מנג'ר ארסנל החמיא לכוכב הצ'ילאני, שכבש צמד ב-0:2 על סנדרלנד והעלה את מאזנו ל-23 שערי פרמייר-ליג: "זו הייתה החלטה טובה לשתף אותו למרות שנפגע". ומה הייתה דעתו על מחאת האוהדים?

(גודל טקסט)
 ארסנל השאירה לעצמה סיכוי קטן להיכלל בין ארבע הראשונות ולהשיג כרטיס לפחות למוקמדות ליגת האלופות, בזכות 0:2 ביתי ולא קל מול סנדרלנד.

אלכסיס סאנצ'ס אמנם נפצע בתחילת השבוע מול סטוק והיה בספק גדול למשחק, אך הצ'ילאני התאושש בזמן, עלה בהרכב וכבש פעמיים כדי להעלות את מאזנו העונה ל-23 שערי ליגה, שער אחד פחות מרומלו לוקאקו מאברטון אותו יפגוש ביום ראשון במחזור סיום העונה – משחק שעשוי להיות גם קרב על תואר מלך שערי הפרמייר-ליג.

 



ארסן ונגר הימר אתמול כשבחר לשחק עם סאנצ'ס למרות הכאבים במפשעה והגן על החלטתו: "ברגע שהוא על המגרש הוא הופך לשד ושוכח את הפציעה שלו. כן, זו נראית החלטה טובה לשתף אותו. הרגשתי שנשאר לו מה לתת", הסביר ונגר. הצרפתי הוסיף: "אף אחד לא יכול לפקפק ברצון שלו ובאיכויות שלו. אם תסתכלו על המספרים שלו, הוא הפך לשחקן איכותי אצלנו. הוא לא בזבז את זמנו בארסנל סתם כך". 




אלכסיס מול החתולים השחורים. יעקוף את לוקאקו? (Gettyimages)
 

למרות הניצחון, הייתה אווירה די עגומה באמירויות לאחר שרק 45 אלף צופים הגיעו למשחק. כ-15 אלף מקומות נותרו פנויים, גם בשל העובדה כי אוהדי התותחנים לא מאמינים יותר מדי בסיכוי לסיים בטופ-4 ובעיקר לאור המחאה שהוכרזה נגד המנג'ר ארסן נגר. באנגליה דווח כי הכרוז הכריז על תפוסה של 59,500 צופים מכיוון שמדובר בכרטיסי מנוי שנספרו מראש ללא שנבדקו בנומרטור. 

"לא הופתעתי שלא כולם הגיעו. מדובר במשחק בשלישי בלילה, נגד סנדרלנד שאנחנו אמורים לנצח ממילא", טען ונגר כשנשאל על המחאה, "כשאתה משחק כדורגל אתה לא סופר כמה אנשים יושבים ביציעים. כל מה שאתה רוצה זה לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי