פאבלו סבאלטה נפרד מסיטי: "זה הזמן לעזוב"

פאבלו סבאלטה
פאבלו סבאלטה | AFP

המגן יעזוב לאחר תשע שנים, אתמול הוא ערך את הופעת הפרידה מהאיתיחאד ב-1:3 על ברומיץ': "הרגע הכי קשה והכי מיוחד". פפ גווארדיולה: "צריכים לסיים במקום השלישי, זה בידיים שלנו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי הבטיחה כמעט סופית את עלייתה לאלופות אחרי ניצחון ביתי 1:3 על ווסט ברומיץ', למעשה זקוקה בלבד לנקודה ביום ראשון, במחזור סיום העונה, במשחק החוץ מול ווטפורד.


בהנחה שסיטי תשיג את הנקודה לה היא זקוקה, הכרטיס האחרון על ליגת האלופות יגיע אל אחת מבין ליברפול וארסנל. ניצחון של ליברפול באנפילד על מידלסברו שכבר ירדה, יספיק ליורגן קלופ ושחקניו כדי לסיים בטופ-4. לארסנל משחק אחרון בבית מול אברטון והיא תקווה שניצחון שמיני רצוף יעלה אותה על חשבון יורגן קלופ וחבורתו.




המנג'ר פפ גווארדיולה אמר בסיום: "זה בידיים שלנו לסיים במקום השלישי ולעלות אוטומטית לשלב הבתים. ארסנל צריכה הפסד שלנו ולכבוש חמישה-שישה שערים כדי לעבור אותנו, אבל אנחנו נצא ללונדון לנצח".


במנצ'סטר סיטי נפרדו אמש מהמגן הארגנטינאי פאבלו סבאלטה, שיעזוב לאחר 9 שנים ואתמול היה זה משחקו האחרון באיתיחד. גווארדיולה אמר על כך: "ראיתי על המסכים באיצטדיון את כל האוהדים בוכים בגלל שסבאלטה עוזב". גם המגן הארגנטיני לא היה יכול לעצור את הדמעות אחרי שעמד בעיגול האמצע ונפרד מהאוהדים במשך עשר דקות. הוא סיפר שאחד הרגעים שלא ישכח במועדון היה כאשר ניצח את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע ב-2011. הוא אף נבחר למצטיין המשחק, על אף ששיחק 28 דקות בלבד (ונכנס כשהתוצאה הייתה 0:3).


It's been a wonderful 9 years, city fans thank you for everything pic.twitter.com/vYhPxu4vlE

— Pablo Zabaleta (@pablo_zabaleta) May 16, 2017

"זה הרגע הכי קשה שלי בקבוצה, אבל הכי מיוחד", הוסיף סבאלטה. "היו לי תשע שנים נפלאות. לפעמים אתה צריך לקחת החלטות ואני חושב שזה הזמן שלי לזוז, אבל אני כל כך אוהב את המועדון הזה. היה לי מאוד קשה לשחק את החצי שעה. כל כך הרבה זכרונות עלו לי בראש. כולם ניסו להעביר לי את הכדור". הוא הצטרף ב-2008 לסיטי מאספניול. בסיטי העניקו לו במתנה מנוי לכל החיים למשחקי הקבוצה וחולצה למזכרת. "אני גאה בכל מה שעשיתי עבור המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי