טוטנהאם מחצה 1:6 את לסטר, רביעייה לקיין

הארי קיין
הארי קיין | צילום: Gettyimages

החלוץ עקף את לוקאקו והפך למלך השערים החדש של הפרמייר-ליג עם 26 שערים. הוסיף גם בישול לסון, שהשלים צמד משלו במשחק ההשלמה מהמחזור ה-31

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
 רגע לפני מחזור סיום העונה של הפרמייר-ליג, טוטנהאם ריסקה 1:6 את האלופה היוצאת לסטר בקינג-פאוור סטאדיום בעזרת רביעייה של הארי קיין, שעקף את רומלו לוקאקו בדרך לפסגת טבלת מלך השערים עם 26 כיבושים בליגה. 


על הנייר משחק ההשלמה מהמחזור ה-31 היה חסר חשיבות עבור מאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו שכבר הבטיחו את המקום השני ובהתחלה זה אפילו נראה ככה כשהמארחים פתחו טוב יותר את המשחק והגיעו להזדמנויות מול הוגו לוריס, אבל בדקה ה-25 טובי אלרדווירלד שלח כדור עומק מצויין שהגיע ליונג-מין סון ברחבת השועלים. החלוץ הדרום קוריאני העביר רוחב להארי קיין שכבש מקרוב את שער הליגה ה-0:1. התרנגולים המשיכו לתקוף ובדקה ה-36 מהלך קבוצתי נהדר הסתיים בהקפצה לרחבה של דלה עלי לסון, שכבש את ה-0:2.


שתי הקבוצות פתחו טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-59 לוריס יצא מחוץ לרחבה במטרה לעצור את ג'יימי וארדי אך הכדור הגיע לווילפרד אנדידי שמסר את הכדור לבן צ'ילוול, שמקצה הרחבה צימק ל-2:1. הספרס לא ויתרו וארבע דקות אחר כך אלדרוויירלד הגביה כדור מימין לרחבה שהגיע לוויקטור וואניימה ממנו הכדור נהדף להארי קיין, שנגח מקרוב כדי להשלים צמד ולהעלות את קבוצתו ל-1:3.



סון. גם הוא השתתף בחגיגה עם צמד ובישול (Gettyimages)


טוטנהאם המשיכה בשלה ובדקה ה-71 מהלך שהתחיל בימין אצל מוסא סיסוקו הגיע לקיין, ששלח את הכדור לסון שפרץ לרחבה מהמרכז כדי להשלים צמד משלו ולהעלות את קבוצתו ל-1:4. בין לבין נפסל גם שער של וינסנט יאנסן בטענת נבדל, ואז בדקה ה-88 פיליפ לזניאק המחליף שלח כדור לקיין שהתגבר על הגנת השועלים כדי לנשלים שלושער. ואז כשכבר היה נראה שזה נגמר, החלוץ האנגלי קיבל כדור רוב מבן דיוויס כדי לכבוש את ה-1:6 מקצה הרחבה ולהשלים רביעייה ראשונה בקריירה.


שתי הקבוצות יגיעו למחזור האחרון שיהיה חסר חשיבות עבורן, כשטוטנהאם תתארח אצל האל שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ ושחקניו של קרייג שייקספיר יארחו את בורנמות'



קיין וטוטנהאם חגגו בלסטר (Gettyimages)


הרכבים

לסטר: קספר שמייכל, כריסטיאן פוקס, דני סימפסון, יוהאן בנאלואן (דמאריי גריי 66), ווילפרד אנדידי, בן צ'ילוול, מארק אולברייטון, דניאל אמארטיי, שינז'י אוקאזקי (איסלאם סלימאני 46), ריאד מאחרז, ג'יימי וארדי (אחמד מוסא 78).

טוטנהאם: הוגו לוריס, יאן ורטונגן, טובי אלדרוויירלד, בן דיוויס, מוסא דמבלה (פיליפ לזניאק 86), מוסא סיסוקו (ג'ורג'-קווין אנקודו 90), ויקטור וואניימה, דלה עלי, אריק דייר, יונג-מין סון (וינסנט יאנסן 78), הארי קיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי