מרקו סילבה חתם לשנתיים כמנג'ר ווטפורד

מרקו סילבה
מרקו סילבה | צילום: טוויטר

הצרעות שנפרדו לאחרונה מוולטר מצארי הודיעו על מינויו של מנג'ר האל בחצי העונה האחרונה: "החתמנו את אחד המאמנים המבוקשים בפרמייר-ליג"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
אחרי שנפרדה מוולטר מצארי, הודיעה ווטפורד על מינויו של מרקו סילבה למנג'ר החדש של הקבוצה בה חתם לשנתיים.


המנג'ר הפורטוגלי בן ה-39 מונה למאמן האל בינואר האחרון במקום מייק פילן. למרות הכדורגל הטוב שהציגו הנמרים תחתיו לא הצליח סילבה להשאיר את הקבוצה בצ'מפיונשיפ וניצל את סעיף השחרור שלו מהמועדון. קבוצות רבות התעניינו בפורטוגלי כשגם פורטו הוזכרה כמועמדת, אך בסופו של דבר הוא בחר בווטפורד. 


מנכ"ל ווטפורד סקוט דקסבורי אמר לאחר ההחתמה: "מרקו היה אחד המאמנים המבוקשים בפרמייר-ליג. ההישגים שלו בליגות הבכירות באירופה מדברים בעד עצמם וגם העבודה הקשה שלו בהאל בעונה החולפת. אנחנו שמחים שהצלחנו למנות אותו לתפקיד ויחד הם האוהדים ניתן לו קבלת פנים חמה".

SILVA: Full story on appointment of Marco Silva as #watfordfc Head Coach here ➡️: https://t.co/53NLwRELBwpic.twitter.com/b0W05ejjw1

— Watford FC (@WatfordFC) May 27, 2017

את קריירת האימון שלו החל סילבה ב-2011 באשטוריל בה תלה נעליים כשחקן והעלה אותה לליגה הבכירה בפורטוגל. ב-2014 עבר לספורטינג ליסבון אותה הוליך לזכייה בגביע הפורטוגלי ועונה לאחר מכן אימן את אולימפיאקוס, אותה עזב בקיץ האחרון מסיבות אישיות אחרי שהוליך אותה לאליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי