העברות: מנצ'סטר יונייטד הודיעה על צירוף ויקטור לינדלוף

ויקטור לינדלוף
ויקטור לינדלוף | Gettyimages

וגם: דיווחים שבקאיוקו סיכם בצ'לסי, גלסון מרטינס מחוזר, מונצ'י מסמן מטרות, יובה עם רכש ראשון וג'ו הארט מפחד על עתידו ועקץ את פפ גוואדיולה

(גודל טקסט)
רשמי
*כבר בחודש ינואר דווח שמנצ'סטר יונייטד תרכוש את ויקטור לינדלוף, שחקן ההגנה של נבחרת שבדיה ופורטוגל, אלא שאז לא בוצעה כל עסקה והשחקן נותר בפורטוגל. כעת זה רשמי והשדים האדומים הודיעו על סיכום עם הנשרים. בהודעה רשמית שמסרה מנצ'סטר יונייטד נכתב שהוא יגיע לבדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום אם הכל יעבור כשורה. העסקה מוערכת בכ-35 מיליון יורו, אולם טרם נחשף הסכום הרשמי.


We are pleased to announce we have reached agreement with Benfica for the transfer of Victor Lindelof. More: https://t.co/xGQKgCuCrX#MUFCpic.twitter.com/93QhW9JnMU

— Manchester United (@ManUtd) June 10, 2017


*ריאל מדריד הודיעה רשמית על פרידה ממנהל מחלקת הנוער בשנתיים האחרונות ויקטור פרננדס. לפי דיווחים בבירת ספרד, המועמד העיקרי להחליף אותו בתפקיד הוא הקפטן האגדי ראול, שכבר הודיע בעבר שיחזור למועדון בו שיחק רוב הקריירה.


Official Announcement.https://t.co/JXN7F1lYDI#RealMadridpic.twitter.com/JrZK8Xk3PV

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) June 10, 2017


*מאמן לברקוזן אשתקד, רוג'ר שמידט מונה למאמנה של בייג'ין גואן. הוא ייכנס לתפקיד ב-1 ביולי. המאמן נכנס לנעליו של הספרדי חוסה גונסאלס אחרי שהקבוצה מדורגת רק שביעית. 


We are glad to have Mr. Roger Schmidt join us. Welcome to Beijing! pic.twitter.com/NMOACnfC9h

— Beijing Sinobo Guoan (@FCBeijingGuoan) June 10, 2017

*החלוץ הצרפתי הוותיק ג'רמי מנז עזב את בורדו אחרי עונה וחתם באנטליאספור. הוא שיחק רק 12 משחקים אשתקד ושוחרר בחינם.


HOŞ GELDİN JEREMY MENEZ#BizAntalyasporuzpic.twitter.com/u2uO1XGVkT

— Antalyaspor (@Antalyaspor) June 9, 2017

שמועות

*ג'ו הארט חושש לעתידו. השוער, שפתח בשערה של נבחרת אנגליה מול סקוטלנד, סיפר על תחושותיו ל"מירור" הבריטי: "לא כל המאמנים יאהבו אותי, ואחד כזה הוא מאמן את מנצ'סטר סיטי. ישנה אפשרות שאף קבוצה לא תרצה אותי. יכול להיות שגם אשאר במנצ'סטר סיטי ולא אשחק כל העונה".

Joe Hart fears "no one will want me" as he considers life after Manchester City https://t.co/dzPVTIzdmKpic.twitter.com/6L63MHuINz

— Mirror Football (@MirrorFootball) June 10, 2017

* "אס" הספרדי מציין שאתלטיקו מדריד דחתה הצעה בסך 75 מיליון יורו מפ.ס.ז' על יאן אובלאק.


Atlético turn down PSG offer of €75 million for Jan Oblak: https://t.co/WSBzAqtsOTpic.twitter.com/T81ekYF68Y

— AS English (@English_AS) June 10, 2017

*זלטן איברהימוביץ' שוחרר רק אתמול ממנצ'סטר יונייטד, ושמו כבר מעורר ספקולציות. שמו של הסופרסטאר השוודי נקשר ביממה האחרונה למילאן, וכעת "מארקה" הספרדי מדווח שהחלוץ בדרך ללוס אנג'לס גאלקסי.


Zlatan Ibrahimovic is set to join the Los Angeles Galaxy, according to a report in @marcapic.twitter.com/WpHGcstfZz

— B/R Football (@brfootball) June 10, 2017

*יובנטוס בדרך להחתמה ראשונה הקיץ. "הגאזטה דלה ספורט" האיטלקי פרסם שהחלוץ הצ'כי, פטריק שצ'יק (21), יחתום בגברת הזקנה. חלוצה של סמפדוריה כבש העונה 13 שערים בליגה האיטלקית, ויחזק את החוד של פיינליסטית ליגת האלופות.

Juventus 'agree' first signing of the summer…https://t.co/6UTiMN6dydpic.twitter.com/sl5qEYRlgF

— 101 Great Goals (@102greatgoals) June 10, 2017

*העיתון הצרפתי "לה פריזיאן" ראיין את סוכנו של מרקו וראטי, דונאטו די קאמפלי, שאמר: "כרגע הרצון של וראטי ופ.ס.ז' הוא להמשיך את את ההתקשרות בכל מחיר, אבל ההצעה של יובנטוס גם מלקחת בחשבון". הקשר האיטלקי יצר עניין גם בברצלונה, אך בקבוצה מעיר האורות יציעו לוראטי חוזה עד 2023 עם שכר של עשרה מיליון יורו לעונה.

#Mercato, #DiCampli: "Verratti-Psg, si tratta il rinnovo. Ma lui è attratto dalla Juve" >https://t.co/OXcFYHAZuR< pic.twitter.com/HDhxVE9yLi

— SportMediaset.it (@Sport_Mediaset) June 10, 2017

*שחקנה של אייאקס, ג'ואל וולטמן, עשוי לעבור לטוטנהאם, כשגם ארסנל הביעה עניין. הבלם בן ה-25 התייחס לאפשרות: "נשארה לי עוד שנה בחוזה, וזה הגיוני שאמכר או אאריך את החוזה. אולי הגיע הזמן להמשיך ליעד חדש". גם שמו של חלוץ אייאקס, וינסנט יאנסן, נקשר לתרנגולים.

Ajax defender linked with move to Tottenham…https://t.co/5XZMk5lLa9pic.twitter.com/6cVQQUuALV

— 101 Great Goals (@102greatgoals) June 10, 2017

*אינטר מעוניינת לצרף את קשר פאריס סן ז'רמן לוקאס מורה. הנראזורי הציעו 40 מיליון יורו על הברזילאי, סכום דומה למחיר אותו שילמה עליו סגנית אלופת צרפת לפני חמש שנים.


*מונצ'י מתחיל לעבוד. המאמן המקצועי החדש של רומא מעוניין להביא לג'אלורוסי את קשר ברצלונה דניס סוארס ואת חלוץ ריאל מדריד מריאנו. מי שעשוי להחליף את הדומיניקני כחלוץ השלישי בבלאנקוס אגב, הוא בורחה מיוראל שהושאל לוולפסבורג בעונה החולפת.


*מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לליברפול במירוץ אחרי גלסון מרטינס שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון. "או ז'וגו" פירסם שמחירו 46 מיליון ליש"ט. 


*בלם נבחרת שבדיה ויקטור לינדהולף אמור לחתום במנצ'סטר יונייטד תמורת 35 מיליון ליש"ט. השבדי יחתום לחמש שנים. מי שעוד נמצא בפנקס של השדים האדומים הוא אנדראה בלוטי כוכבה של טורינו שעשוי להגיע במקרה שאלברו מוראטה לא יסגור במועדון או שמא יחד.


*אלופת אנגליה, צ'לסי קרובה לצירוף רכש ראשון. קשר מונאקו טיימו בקאיוקו בן ה-22 סגר על פי דיווחים אצל הבלוז עבור 35 מיליון ליש"ט. הקשר המבטיח הגיע ללונדון לעבור בדיקות רפואיות על פי דיווח בל'אקיפ.


*אחרי שהיה נדמה שפאולו סוזה בדרך למשרת האימון של ג'יאנגסו סונינג, נדמה כי דווקא פאביו קאפלו הוותיק ישוב לאמן ויזכה לקחת את המושכות אצל הקבוצה הסינית.


*החלוץ אחמד מוסא שאיכזב במדי לסטר נמצא במשא ומתן עם פ. קופנהאגן הדנית.


ווסטהאם מנסה להחתים את ברטרנד טראורה ששיחק באייאקס כמושאל מצ'לסי. שוויו מוערך ב-17 מיליון ליש"ט.


Everton have made a formal bid for Chelsea forward Bertrand Traore. [Foot Mercato] #EFCpic.twitter.com/mwNLKto3j9

— EFC Related (@EFCRelated) June 8, 2017

בלם בשיקטאש מרסלו עשוי לעבור לליון. 


הקשר הפולני קמיל גרוסיצקי עוזב את האל סיטי. שורה של מועדונים בבונדסליגה רוצים אותו בעיקר ורדר ברמן, מנשנגלדבאך. גם ווסט ברומיץ' בתמונה.


לוקאס לייבה במו"מ עם גרמיו על חזרתו למועדון אחרי עשור בליברפול. במקביל המגן ג'ו גומס מבוקש בברייטון. 



יעזוב את ליברפול אחרי עשור? (Gettyimages)


אינטר דחתה הצעה של מנצ'סטר יונייטד לרכוש את איבן פרישיץ' ב-35 מיליון ליש"ט. 


עאדל טאראבט המרוקאי ששיחק בעבר במילאן חוזר אחרי חצי שנה בלבד מגנואה לבנפיקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי