100 מיליון ליש"ט: תקציב הרכש של צ'לסי לשבוע הקרוב

אנטוניו קונטה עם אדן הזארד
אנטוניו קונטה עם אדן הזארד | צילום: Gettyimages

אלכס סנדרו יהפוך לשחקן ההגנה היקר אי פעם, בקאיוקו יחתום ביומיים הקרובים וגם ואן דייק ולוקאקו מתקרבים. הבלוז פותחים את הכיס, וגם: מי יעשה את הדרך ההפוכה?

(גודל טקסט)
כולם מסביב קונים ומשחררים ורק האלופה קופאת על שמריה? "מירור" מדווח הבוקר (שני) שצ'לסי הולכת להוציא 100 מיליון ליש"ט כבר בשבוע הקרוב ולשבור את שיא ההעברות עבור שחקן הגנה.

 

הבלוז ישלמו 61 מיליון ליש"ט על המגן השמאלי של יובנטוס אלכס סנדרו, ובכך לשבור את השיא ששילמה לה פאריס סן ז'רמן על דויד לואיז לפני שלוש שנים (50).


 

גם קשר מונאקו טימו בקאיוקו יגיע ללונדון ב-48 השעות הקרובות ויחתום בקבוצה של אנטוניו קונטה תמורת 37 מיליון ליש"ט. אגב, המאמן האיטלקי עדיין רוצה את וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון, אבל הסכומים הגבוהים שדורשים הקדושים (60-70 מיליון ליש"ט) מציבים את העסקה בסימן שאלה.

 

ומה עם החלק הקדמי? המטרה המרכזית של האלופה הייתה ונותרה חלוץ אברטון רומלו לוקאקו. גם דרישת הטופיז על סך 75 מיליון ליש"ט לא מרתיעה את הבלוז לנוכח עזיבתו הצפויה של דייגו קוסטה.


טימו בקאיוקו. בדרך לסטמפורד ברידג' (AFP)
טימו בקאיוקו. בדרך לסטמפורד ברידג' (AFP)


בחישוב מהיר צ'לסי צפויה להוציא הקיץ כ-250 מיליון ליש"ט על הרכש, וראשי הקבוצה מחפשים מקורות מימון. הראשון שצפוי לשלם את המחיר הוא נמניה מאטיץ'. הקשר הסרבי מודאג מדקות המשחק ובאנגליה כבר מדברים זמן רב על איחוד אפשרי עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד.

 

הבלם נתן אקה צפוי לעבור באופן סופי בבורנמות', שתשלם תמורתו 20 מיליון ליש"ט. הדובדבנים כבר שילמו 10 מיליון עבור השוער אסמיר בגוביץ' ומי שיחליפו הוא ווילי קבאזר'ו שיגיע בהעברה חופשית לאחר שסיים את דרכו במנצ'סטר סיטי. שחקן ההתקפה ברטרנד טראורה, שהיה מושאל לאייאקס בעונה החולפת, צפוי לעשות את דרכו לליון בתור מחליפו של אלכסנדר לקאזט. הצרפתים ישלמו 15 מיליון ליש"ט.  

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי