וויין רוני חתם באברטון: "לא יכול לחכות לחזור לשחק"

וויין רוני
וויין רוני | צילום: האתר הרשמי

אחרי שסוכמה העברתו של רומלו לוקאקו במנצ'סטר יונייטד, קפטן השדים האדומים חזר רשמית לקבוצת נעוריו אחרי 13 שנים ויצטרף לפרוייקט של רונאלד קומאן: "המועדון צועד להצלחה ואני רוצה להיות חלק מזה"

(גודל טקסט)
אחרי 13 שנים, אברטון הודיעה רשמית על חזרתו של וויין רוני. קפטן מנצ'סטר יונייטד וויין רוני שחתם לשנתיים במועדון נעוריו.


אחרי העסקה במסגרתה עבר רומלו לוקאקו לשדים האדומים תמורת 75 מיליון ליש"ט, שוחרר רוני ממחזיקת הליגה האירופית שרצתה לוותר על חוזה העתק שלו שעמד על שכר של 250 אלף ליש"ט בשבוע. כעת, חזר החלוץ האנגלי באופן רשמי למועדון בו גדל.




בנוסף, יקבל רוני פיצויים בסכום 10 מיליון לישון ממנצ'סטר יונייטד בה החזיק בחוזה לעוד שנתיים ובאברטון ייאלץ להתספק בשכר שבועי של 160 אלף ליש"ט "בלבד"


רוני אמר לאחר החתימה: "זה מרגיש נפלא לחזור. אני נרגש ולא יכול לחכות לפגוש את החברים, להתאמן במגרש האימונים ולעלות לשחק. אני מאוד נרגש מההחתמות של המועדון שצועד קדימה כדי לזכות בתארים להם הוא ראוי. המשחק הראשון יהיה מאוד אמוציונלי עבורי ואני מצפה לזה. אני לא חוזר רק בגלל שזה המועדון בו גדלתי ואותו אני אוהד אלא גם בגלל שאני מרגיש שהוא צועד להצלחה ואני רוצה להיות חלק מזה".






"אמרתי כבר לפני כמה שנים, אני אשחק רק באברטון ומנצ'סטר יונייטד ולא באף מועדון אחר בפרמייר-ליג, והתכוונתי לזה", הוסיף השחקן הוותיק. "כשידעתי שאברטון התעניינה בי אמרתי לסוכן שלי שלשם אני רוצה ללכת. רונאלד קומאן השפיע מאוד בהגעה שלי לכאן ואמר לי שהוא רוצה אותי. למרות שהיו לי עוד הצעות, החלטתי שאברטון זה המקום היחיד בו אני רוצה להיות"


"המנג'ר רונאלד קומאן אמר לאחר החתימה: "וויין הראה לי את האמביציה שאנחנו צריכים ומנטליות מנצחת. הוא יודע לזכות בתארים ואני שמח מאוד שהוא החליט לחזור הביתה. הוא אוהב את אברטון והיה נואש לחזור. הוא עדיין רק בן 31 ואין לי ספק לגבי האיכויות שלו. זה פנטסטי שהוא כאן".


רוני עלה לבוגרים של אברטון ב-2002 כשהיה בן 16 בלבד לפני שעבר והספיק לרשום 77 הופעות ולכבוש 17 שערים לפני שעבר לאולד טראפורד תמורת סכום שיא של 25.6 מיליון ליש"ט. במדי השדים האדומים רשם רוני 559 הופעות בהן כבש 253 שערים והספיק לזכות בחמש אליפויות, גביע אנגלי, ליגת האלופות וזכייה בליגה האירופית.



| Once a Blue… #WelcomeHomeWaynepic.twitter.com/PAkv1qeBsY

— Everton (@Everton) July 9, 2017



בעונה האחרונה למרות שהפך למלך השערים של מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, לא זכה רוני לקרדיט רב מהמנג'ר ז'וזה מוריניו ולאחר שמועות רבות על קבוצות שנקשרו בשמו, החליט בסופו של דב לשוב למועדון נעוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי