דני אלבס חתם לשנתיים בפ.ס.ז': המטרה? לזכות בליגת האלופות

אלבס
אלבס | 103

המגן הוותיק הצטרף לאחר שבחר במיליונרים מהבירה הצרפתית ואמר: "זו עיר של אהבה אבל גם של כדורגל, אביא נסיון". גווארדיולה וסיטי נותרו בהלם ובונים על ווקר ומנדי

(גודל טקסט)
החתימה של דני אלבס בפאריס סן ז'רמן היא אחת הגניבות הגדולות של הקיץ הנוכחי. הקבוצה הצרפתית הודיעה על צירופו של מגן יובנטוס אשתקד שצפוי להרוויח 230 אלף ליש"ט בשבוע ושכר של 12 מיליון ליש"ט בעונה.


אלבס סגר על חוזה לשנתיים אצל סגנית אלופת צרפת אחרי שהיה סגור כבר עקרונית במנצ'סטר סיטי ולמרות שהעדיף לשחק תחת פפ גווארדיולה. יובנטוס הסכימה לשחררו למרות עונה מצוינת בה היה שותף מלא בזכיה בדאבל באיטליה ובהגעה לגמר האלופות. המגן סיפר בהצגתו הרשמית: "אני אוהב לנצח ולעשות היסטוריה. המטרה שלנו היא לזכות בליגת האלופות, הרגשתי את האושר הזה שלוש פעמים ואני מעוניין להביא מהנסיון שלי".




"יש לי מוח צעיר", המשיך אלבס, "כל עוד הוא צעיר אמשיך להילחם.  אני מודה למקסוול ששיכנע אותי להגיע לפאריס, זו עיר של אהבה אבל גם עיר של כדורגל". בעיר האורות שמחים להוכיח לגדולות האחרות ביבשת שהקבוצה עדיין רלוונטית בשוק. זוהי ההחתמה הגדולה הראשונה של המועדון מבירת צרפת ובעיתונות המקומית תולים הרבה בהגעה במקסוול, חברו של המגן ושחקנה של פ.ס.ז'.

#BemvindoDaniAlvespic.twitter.com/5q8i88VvcP

— PSG Officiel (@PSG_inside) July 12, 2017

מנגד, במנצ'סטר סיטי נותרו בהלם נוכח ההחלטה. הסיטיזנס קיוו שאלבס יצטרף למסע בארצות הברית וזאת אחרי שפפ נתן אישור להאריך את חופשתו במספר ימים לאחר שהתחתן בשבוע החולף באיביזה. כעת הפנים של התכולים עוברים לשני מגנים אחרים. קייל ווקר מטוטנהאם שמוערך ב-50 מיליון ליש"ט והמגן השמאלי של מונאקו בנג'מין מנדי שמוערך ב-40 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי