רשמי: קייל ווקר חתם במנצ'סטר סיטי לחמש שנים

קייל ווקר
קייל ווקר | טוויטר

המגן השלים את מעברו מטוטנהאם תמורת 45 מיליון ליש"ט שעשויים לצמוח ל-50. ירוויח בקבוצה כ-150 אלף ליש"ט לשבוע

(גודל טקסט)
 לצד הרצון להתחזק בהתקפה ולהחתים את קיליאן אמבפה, מנצ'סטר סיטי השלימה היום (שישי) עסקת ענק אחרת כאשר החתימה את מגנה של טוטנהאם ונבחרת אנגליה קייל ווקר לחמש שנים. הסיטיזנס נאלצו להיפרד מלא פחות מ-45 מיליון ליש"ט שעלולים לגדול לסכום של 50 מיליון.


השחקן בן ה-27 צפוי להרוויח כ-150 אלף ליש"ט לשבוע. לגבי הגדלת סכום ההעברה, הסיטיזנס ישלמו לתרנגולים 2.5 מיליון ליש"ט נוספים על כל זכייה בליגת האלופות. על כל העפלה למפעל ישלמו הסיטי 500 אלף ליש"ט. עבור זכייה באליפות אנגליה סיטי תשלם גם כן חצי מיליון ליש"ט ועבור זכייה בליגה האירופית כמיליון ליש"ט נוספים.




"אני נרגש לשחק בסיטי, לא יכול לחכות להתחיל", אמר ווקר, "גווארדיולה הוא אחד המנג'רים הכי טובים בעולם ואני בטוח שהוא יכול לקחת את המשחק שלי לשלב הבא", הוסיף המגן ששיחק בעבר קם בקווניס פארק ריינג'רס ושפילד יונייטד. "עקבנו אחרי ההתקדמות שלו בטוטנהאם", אמר המנהל הספורטיבי צ'יקי בגירסטיאן, "הוא אחד המגנים הימנים הטובים בפרמייר – ליג וחבר קבוע בסגל נבחרת אנגליה. אני בטוח שהוא יצליח אצלנו", חתם המנהל הספורטיבי.


פפ גווארדיולה, לא מתכוון לעצור ברכישת מגן נבחרת אנגליה. בסיטי מאמינים שגם מגן מונאקו בנג'מין מנדי יצטרף ב-24 השעות הקרובות ויחבור לחברו ברנרדו סילבה שעבר בתחילת הקיץ לקבוצה של פפ. כמו כן, המאמן לוחץ לצרף את חברם השלישי מאלופת צרפת – קיליאן אמבפה. 


.@kylewalker2 is a Blue! #welcomekyle to Manchester City!https://t.co/hKgL9z9nL4

— Manchester City (@ManCity) July 14, 2017




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי