מוריניו: בספרד זה היה אני נגד פפ, אין לי משהו אישי איתו

אופא קבעו מי טוב יותר. מוריניו ופפ
אופא קבעו מי טוב יותר. מוריניו ופפ | צילום: Gettyimages

המאמן הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד התייחס למשחק ההכנה מול סיטי ומאמנה הספרדי (בין חמישי לשישי, 05:00, ספורט1). קומפאני: "לוקאקו חושב שהוא הכי טוב בעולם"

(גודל טקסט)

הלילה (בין חמישי לשישי, 05:00, ספורט1) ייפגשו מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי לדרבי מסקרן במסגרת גביע האלופות הבינלאומי במשחק שייערך ביוסטון. עבור האדומים זה יהיה משחק הכנה שלישי אחרי שני ניצחונות על יריבות מה-MLS, בעוד שלתכולים זה יהיה משחק אימון ראשון.

מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו נשאל שוב על היריבות עם פפ גווארדיולה ואמר שהיחסים ביניהם נינוחים: "כשאימנתי את ריאל מדריד היו בספרד רק שתי קבוצות שרצו לאליפות. עכשיו אתלטיקו מדריד הצטרפה. בשלוש שנים שהייתי שם זה היה אני נגד פפ גווארדיולה בכל המפעלים. זה היה מצב לא נוח. באנגליה זו ליגה אחרת לגמרי וידעתי שזה יהיה אחרת".

הפורטוגלי הוסיף: "אנשים חשבו שיש בינינו משהו אישי ותמיד אמרנו שלא. זה היה מצב מיוחד בו הייתי בריאל מדריד בתקופה בה ברצלונה הייתה דומיננטית וזה היה מצב לא קל. ניסיתי לשבור את ההגמוניה שלהם".

מוריניו נשאל גם על אלברו מוראטה, שהיה קרוב ליונייטד ובסוף סיכם בצ'לסי. "היינו צריכים חלוץ שיחליף את זלאטן איברהימוביץ'. מרכוס רשפורד לא מספיק בגלל שאנחנו חייבים שני חלוצים. הבאנו שחקן גדול כמו רומלו לוקאקו שההתפתחות שלו מצוינת והוא שחקן ברמה הכי גבוהה שצריך להוכיח את עצמו עכשיו בטופ של אירופה. היה ברור שצלסי תחתים חלוץ אחרי מה שקרה עם דייגו קוסטה. מוראטה שחקן טוב מאוד עבורם".

מוריניו ופפ. שום דבר אישי (gettyimages)
מוריניו ופפ. שום דבר אישי (gettyimages)

לגבי הרכש הוסיף המיוחד: "אמרתי שאני רוצה להביא ארבעה שחקנים, אבל אני מוכן לרדת לשלושה בגלל שהשוק קשה מאוד מבחינת המחירים". לפי ההערכות המאמן יצרף את אחד מהשלושה – איבן פרישיץ' עליו אינטר דורשת 48 מיליון ליש"ט ואריק דייר מטוטנהאם (50 מיליון ליש"ט) ונמניה מאטיץ', שמועמד גם ליובנטוס.

שחקן הסיטי וינסנט קומפאני ינסה לעצור את לוקאקו, חברו לנבחרת בלגיה. בראיון ל-ESPN אמר הבלם: "אני רוצה שהוא יצליח חוץ מכמה משחקים נגדנו העונה. הכי חשוב בשבילו שהוא בטוח שהוא הכי טוב בעולם וזה לא משנה אם זה נכון או לא. הוא שחקן מיוחד ותהיה העונה תחרות גדולה. יש לו דבר חשוב מאוד וזה הרצון העז לכבוש כל הזמן שערים".

רומלו לוקאקו. חושב שהוא הכי טוב בעולם (AFP)
רומלו לוקאקו. חושב שהוא הכי טוב בעולם (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי