יאיא טורה: השנה מנצ'סטר סיטי תשחק כמו ברצלונה

יאיא טורה
יאיא טורה | AFP

קשר הסיטיזנס החמיא לגווארדיולה לקראת פתיחת העונה בשבת (19:30, שידור בחבילת הערוצים של ספורט1) מול ברייטון של חמד וכיאל: "היה לשחקנים קשה לקלוט את הדרישות שלו, העונה זה ייראה אחרת"

(גודל טקסט)

אחרי עונה מאכזבת במונחים שלו, פפ גווארדיולה יפתח בשבת את עונת הפרמייר-ליג עם הרבה ציפיות. פרשנים רבים בממלכה סבורים שהעונה יראו את טביעות האצבע של המאמן הספרדי ומנצ'סטר סיטי תזכה באליפות.

הקשר יאיא טורה, שחזר לסגל באמצע העונה שעברה לאחר סכסוך גדול עם המאמן, מסכים עם הדברים וטוען שהקטאלוני הצליח להשריש את הפילוסופיה שלו ברחבי האיתיחאד והעונה האוהדים יראו קבוצה אחרת לגמרי.

"המנטליות של המנג'ר גורמת לנו לשחק טוב ולנצח, אבל לא רק לנצח", אמר השחקן מחוף השנהב. "אנחנו גם רוצים שהאוהדים ייהנו מהמשחקים שלנו. אני יכול להעיד שבברצלונה שיחקנו ככה. אני השחקן הכי מנוסה בקבוצה ואני בר מזל בגלל ששיחקתי תחת פפ בברצלונה ואני יודע מה שהוא רוצה. כנראה שלאחרים היה קשה יותר לקלוט מה הוא רוצה בעונה הראשונה".

לדברי הקשר השחקנים מהעונה שעברה כבר הפנימו את הדרישות של פפ והשחקנים החדשים יצטרכו להסתגל במהירות. "אין לנו יותר זמן ללמוד. אנחנו חייבים לספק את הסחורה". העונה סיטי הולכת לשחק עם סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס ביחד ולטענתו של טורה זה יעשה את ההבדל: "נהיה הרבה יותר התקפיים מאשר בשנה שעברה. לא קל למגנים החדשים להתאקלם, אבל אני בטוח שהם יבינו מהר מאוד מה קורה".

יאיא טורה. מחמיא לפפ (AFP)
יאיא טורה. מחמיא לפפ (AFP)

הסיטיזנס יפגשו בשבת (19:30) את ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל, שתערוך את הופעת הבכורה שלה בליגה הבכירה אי פעם. המשחק ישודר בחבילת הערוצים של ספורט1.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי