"שטוטנהאם תביא שחקנים שלא צריך לבדוק בגוגל מי הם"

דני רוז
דני רוז | צילום: Gettyimages

מגן התרנגולים דני רוז התראיין ל"סאן" ודיבר על מדיניות הרכש של המועדון, המעבר לוומבלי בעונה בקרובה ושכר השחקנים: "רוצה להרוויח את מה שמגיע לי. אם תהיה עליי הצעה, אדבר עם פוצ'טינו"

(גודל טקסט)
לא רבים משחקני הכדורגל מוכנים להיחשף בראיונות בהן הם מדברים בגלוי על הבעיות שלהם בקבוצה ומותחים עליה ביקורת, אך מגן טוטנהאם דני רוז עשה זאת הבוקר (חמישי) ב"סאן" כשהצטלם עם כתב העיתון כהוכחה שהראיון התקיים. בימים האחרונים פורסם שצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מנסות להחתים אותו והשאלה אם הראיון לא יביא למכירתו על ידי המנג'ר הקשוח מאוריסיו פוצ'טינו, שלא אוהב מרדנים.


טוטנהאם היא הקבוצה היחידה שלא רכשה אף שחקן מתוך ארבע הליגות הראשונות באירופה, והיא משלמת את השכר הכי נמוך לשחקניה. מגן נבחרת אנגליה שסבל מפציעה של חצי שנה והתאושש הדגיש שהוא לא דורש לעזוב, אבל אמר: "עד סוף הקריירה שלי אני רוצה לשחק כדורגל איך שאני רוצה ולומר את דעותיי. מה שמניע אותי זה לא הכסף, אלא הרצון לזכות בתארים".




מדיניות הרכש של טוטנהאם: "אני לא אומר לקבוצה שלי לרכוש עשרה שחקנים. אני אומר להם למצוא שלושה שחקנים שאתה לא צריך לחפש בגוגל ולשאול מי הם. אני מתכוון לשמות גדולים כמו רוס בארקלי, הוא בהחלט פוטנציאל. תחת הארי רדנאפ קנינו את רפאל ואן דר וארט וכולם התפעלו מאיך שעשינו את זה. יש עוד שלושה שבועות לסגירת חלון ההעברות ואני בטוח שבמנצ'סטר סיטי למשל, מרוצים מהשחקנים שקנו".


EXCLUSIVE: Danny Rose admits he'll consider offers to quit Tottenham https://t.co/kbDmFBacogpic.twitter.com/Ue776jmsKB

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) August 10, 2017


השכר הנמוך בטוטנהאם: "אני רוצה להרוויח את הכסף שמגיע לי. אם תהיה הצעה עליי, אשוחח עליה עם פוצ'טינו".


המעבר הזמני לוומבלי בעונה הקרובה: "אין לי מושג למה לא הצלחנו בוומבלי בליגת האלופות והליגה האירופית. בנינו מגרש אימונים בגודל של וומבלי כדי להסתגל. הסיבה לא ברורה, אבל אנחנו צריכים לסלק את השדים והרוחות מהראש שלנו, אחרת תהיה לנו שנה אומללה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי