קוטיניו נגד ליברפול, פגישה בין דמבלה לדורטמונד

קוטיניו
קוטיניו | AFP

הברזילאי שרוצה לעבור לברצלונה הגיש בקשה רשמית למייטי רדס, בקטאלוניה אופטימיים. דמבלה צפוי להיפגש עם הצוות המקצועי של דורטמונד כדי לקבל הסכמה לעזוב

(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו לא רק שלח מייל לליברפול בנוגע לכך שהוא רוצה להיכנס לרשימת ההעברות, אלא גם ביקש במפורש לעבור לברצלונה. "מונדו דפורטיבו" פרסם היום (שבת) שהקשר הברזילאי תקף בו את קבוצתו על כך שהיא לא מוכנה למכור אותו לבארסה, למרות שהיה כל העת נאמן וגלוי עם המועדון.

"עשיתי הכל כדי להפוך את הקבוצה לגדולה בכדורגל האנגלי", כתב קוטיניו. "אני עומד בפני ההזדמנות הגדולה של חיי ולכן אני רוצה לעזוב. אני לא מבין למה מתנהגים איתי כך, כשכל התקופה שלי בליברפול נתתי הכל למועדון והייתי גלוי ונאמן לו". חבר משפחה אמר: "קוטיניו ניסה ככל יכולתו לעזוב באווירה ידידותית, אבל כמו שאמרו בעבר לואיס סוארס וסטיבן ג'רארד, ליברפול לא משחררת שחקנים בצורה ידידותית".

בליברפול מנגד, זועמים על השחקן שיום אחד לפני פתיחת העונה ניסה לערער את האווירה במועדון, שרוצה לרוץ לאליפות ולעלות לשלב הבתים בליגת אלופות. העיתון הקאטלוני טוען שהתגובה של המייטי רדס שדחו את בקשתו של קוטיניו היא רק צעד טקטי שנועד להוציא יותר כסף מברצלונה.


קוטיניו. לא מבין את היחס כלפיו (AFP)

עוד נכתב שאין לקבוצות באנגליה סעיפי שחרור לשחקנים והם לא חייבות להיענות לבקשת השחקן לעזוב, אבל ברוב המקרים בקשות כאלה עובדות בסופו של דבר ושחקן שלא רוצה להישאר לא נשאר בכוח. גם צ'אבי אלונסו ופרננדו טורס שביקשו לעזוב נמכרו בסופו של דבר ועם לואיס סוארס הושג הסדר שהוא יימכר אחרי שנה מהרגע בו ברצלונה רצתה אותו. בבלאוגרנה אופטימיים שבקשת העזיבה של הברזילאי פירושה שהוא נחוש להגיע למועדון.

גם העברת עוסמאן דמבלה מדורטמונד תקועה. ה"בילד" כתב שנשיא המועדון האנס יואכים-ואצקה רמז שברצלונה עדיין יכולה לרכוש את השחקן אם תעלה במחיר כשאמר: "אם מועדון יציע 500 מיליון יורו על כל שחקן בעולם הוא יימכר באותו הרגע". בל'אקיפ הצרפתי דווח כי פגישה תתקיים לאחר משחק הגביע של דורטמונד בין דמבלה לצוות המקצועי שכולל את פיטר בוס ובו ייקבע עתידו של הצרפתי שנעדר מהאימון ללא הודעה מוקדמת.


דמבלה, מה תוליד הפגישה? (AFP)

במקביל, כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם הוזכר כמועמד להחליף את קוטיניו בברצלונה אם הוא לא יגיע ובאיטליה פורסם שברסה מגששת אצל איבן פרישיץ' מאינטר שהיה מבוקש במנצ'סטר יונייטד. "הסאן" כתב שאם קוטיניו, שלא ישחק היום נגד ווטפורד בעקבות פציעה, יעזוב לברצלונה זה לא יהיה אסון לקבוצה. הסטטיסטיקה מראה בכל אופן שבלעדיו ליברפול הצליחה יותר. הקבוצה ניצחה ב-60 אחוזים ממשחקיה בלעדיו ורק 57.1 יחד איתו.


קוטיניו. עדיף לליברפול בלעדיו? (מתוך "הסאן")

שחקן נוסף שבדרך לנחות בקאמפ נואו הוא ירי מינה. "ספורט" הקאטלוני דיווח שעיסקת העברתו של הבלם הקולומיבאני מפלמייראס עומדת להיות מושלמת. לפי הסיכום בארסה תשלם עליו 12 מיליון יורו על השחקן שפצוע כעת וייעדר חודש וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי