אחרי שמונה חודשים: גונדואן עשוי לקבל דקות מול אברטון

אילקאי גונדואן
אילקאי גונדואן | Gettyimages

הקשר הגרמני של מנצ'סטר סיטי חוזר מפציעה קשה בברכו (שני, 22:00, ספורט2), קומפאני מוכן למפגש עם רוני: "יש לי המון כבוד אליו". קומאן: "רוצים להוציא תוצאה טובה"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על ברייטון במחזור הפתיחה, מנצ'סטר סיטי תיתקל מחר (שני, 22:00, ספורט2) במשוכה קשה בדמותה של אברטון הקשוחה.

המגן בנג'מין מנדי שהגיע ממונאקו עדיין לא כשיר, הקשר הגרמני אילקאי גונדואן עשוי לקבל דקות ראשונות לאחר שסבל מפציעה בברכו בשמונת החודשים הראשונים. אצל הטופיז שחקן הרכש גילפי סיגורדסון צפוי לקבל דקות ראשונות.

הקבוצה השנייה של ליברפול ניצחה בכל ארבעת המשחקים הרשמיים שקיימה ולא ספגה אפילו שער אחד. ביום חמישי האחרון היא ניצחה 0:2 את היידוק ספליט והיא עם רגל וחצי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

סיטי, שהפסידה פעם אחת בלבד ב-22 משחקי הבית האחרונים שלה, מעוניינת להשיג נקמה ספורטיבית באברטון זכר לתבוסה 4:0 בגודיסון פארק. הניצחון האחרון של הטופיז באיתיחאד הושג ב-2010. התכולים יציגו לראווה את מנהרת השחקנים השקופה שנבנתה במיוחד לקראת העונה החדשה.

אילקאי גונדואן. חוזר אחרי שמונה חדשים (gettyimages)
אילקאי גונדואן. חוזר אחרי שמונה חדשים (gettyimages)

בלמה של הקבוצה ממנצ'סטר וינסנט קומפאני דיבר על המפגש הצפוי עם וויין רוני: "אני זוכר את השער שכבש נגדנו ב-2011 בבעיטה חופשית שזה היה לדעתי שער שמעיד על היכולת האדירה שלו כשחקן. יש לי המון כבוד אליו. שיחקנו זה מול זה פעמים רבות. אני חושב ששיחקנו לפחות 20 משחקים זה מול זה". המאמן פפ גווארדיולה התייחס לסוגיית הרכש: "אנחנו מחפשים עדיין חיזוק, אבל גם אם נשאר עם הסגל הקיים זה יהיה טוב".

מהעבר השני מאמן אברטון רונאלד קומאן ניסה להנמיך ציפיות: "בשבעה ימים נשחק שלושה משחקי חוץ קשים בשני מפעלים. אנחנו רוצים להוציא תוצאה טובה מול סיטי כדי לצבור ביטחון". משחק הליגה הבא של הטופיז יהיה מול האלופה צ'לסי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי