קונטה מאושר: זו צ'לסי שלי. הלב, הרצון, הלחימה

אלונסו
אלונסו | Gettimages

מנג'ר האלופה חגג את ה-1:2 על טוטנהאם: "לא ספרו אותנו גם בעונה שעברה". הסטטיסטיקה סייע לבלוז מול המצב העגום של הספרס בוומבלי

(גודל טקסט)
קללת וומבלי של טוטנהאם נמשכת אחרי שהפסידה אתמול (ראשון) במשחק הביתי הראשון שלה העונה, 2:1 לצ'לסי. היה זה הפסד שמיני מעשרה משחקים אחרונים בוומבלי עבור הספרס אבל חייבים להודות שיש משהו בסטטיסטיקה הזאת אחרי שטוטנהאם ניצחה בבית קודם לכן 14 נצחונות רצופים. לעומתה צ'לסי רשמה ניצחון תשיעי בוומבלי ב-11 משחקים אחרונים.


אחרי שבוע קשה שעבר על האלופה בעקבותה ה-3:2 לברנלי בפתיחת העונה, הגיעה הדרבי הלונדוני והחבורה הכחולה חזרה להציג כדורגל מבית הספר של אנטוניו קונטה. צמד נפלא של מרקוס אלונסו (השני גם באשמת הוגו לוריס) והגנה מופתית עצרו את ההתקפה האימתנית של הספרס.




"אני מאושר כשאני רואה סוג כזה של משחק", אמר המנג'ר האיטלקי בסיום. "אני לא מדבר על הכדורגל אלא על רוח הלחימה, על הלב הגדול והרצון העז של השחקנים. הם חזרו למה שראיתי מהם עונה שעברה. ראיתי הרבה דברים חיוביים ובעיקר את המלחמה. הגענו למשחק ברגע הכי לא נוח עם פציעות (אדן הזאר) והרחקות (ססק פברגאס וגארי קייהיל). מצידי זה לא חשוב שאנחנו לא מועמדים לזכייה באליפות. גם בשנה שעברה לא ספרו אותנו".


המשחק בוומבלי: "כל קבוצה תהנה לשחק כאן בגלל האיצטדיון ולא משנה שיהיו 70 אלף אוהדים של טוטנהאם ביציע".


מנגד, מאוריסיו פוצ'טינו נראה מתוסכל אחרי המשחק: "יצרנו הרבה יותר הזדמנויות, אבל הם היו יותר יעילים מול השער. אני דווקא שמח שהפסדנו בצורה כזאת, כי היינו ראויים ליותר. צ'לסי רק ניסתה לעצור אותנו ויצאה למתפרצות. ההפסד לא קרה בגלל הגובה של כר הדשא בוומבלי".


How many goals today, @marcosalonso03? #TOTCHEpic.twitter.com/U0QrGWE8kh

— Chelsea FC (@ChelseaFC) August 20, 2017

"וומבלי לא אשם. זה היה חוסר ריכוז של טוטנהאם שגרם לשער הניצחון. ויקטור וואניימה איבד כדור, הוגו לוריס נתן לאלונסו להכניע אותו. זה לא קשור למגרש, זה קשור לקבוצה", סיכמו ב"מירור".


מי שספג ביקורת בצ'לסי הוא אלברו מוראטה שלטענת התקשורת האנגלית נראה איטי מדי עבור הפרמייר-ליג ולא חזק מספיק, אך זה מגיע דווקא אחרי שכבש במחזור הראשון עבור הבלוז.


EXPRESS SPORT: We all love Wembley #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/sCvnwvbOb2

— Neil Henderson (@hendopolis) August 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי