רשמית: זלאטן איברהימוביץ' חתם לעונה במנצ'סטר יונייטד

זלאטן. רמז על הישארותו לעונה נוספת
זלאטן. רמז על הישארותו לעונה נוספת | צילום: Gettyimages

השבדי ששיחק אשתקד אצל מוריניו ישוב מפציעה הקשה עם חוזה לעונה נוספת אצל השדים האדומים: "חזרתי כדי לסיים את מה שהתחלתי". יילבש את המספר 10 שהיה שייך לרוני

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' חוזר. השבדי חתם לעונה אחת במנצ'סטר יונייטד, הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה. זלאטן יקבל את החולצה מספר 10 שהייתה שייכת לוויין רוני וזאת לאחר שהחולצה מספר 9 עברה לרכש רומלו לוקאקו. חוזהו של השבדי לא הוארך בעקבות הפציעה ממנה סבל ומאז היו שמועות על עתידו. דובר על פרישה או מעבר ל-MLS, אבל זלאטן ימשיך להיות שד אדום. 


"אנחנו מאושרים שזלאטן נמצא במסלול הנכון להחלמה ומאושרים באותה מידה מהרצון שלו לחזור אלינו. אחרי התרומה שלו בעונה שעברה, הוא ראוי לאמון שלנו ונהיה סבלנים עם החזרה שלו. אין לי ספק שהוא יהיה חשוב מאוד בחלק השני של העונה". 




זלאטן, שלא התאפק והקדים במעט את ההודעה הרשמית, אמר: "חזרתי לסיים מה שהתחלתי. המטרה שלי ושל הקבוצה תמיד הייתה שאשאר. אני לא יכול לחכות עד שאחזור לשחק באולד טראפורד, אבל גם יודע שאני צריך זמן כדי להיות משוכנע שאני מוכן. עבדתי קשה ואמשיך לעבוד כדי להבטיח שאחזור במצב הכי טוב". 


#Zlat10pic.twitter.com/jnjJHnLJy4

— Manchester United (@ManUtd) August 24, 2017


I UNITED it @ManUtdpic.twitter.com/2rgvuvoT0m

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) August 24, 2017

השבדי בן ה-35 כבש בעונה שעברה 28 שערים ב-46 משחקים בכל המסגרות. הוא עזר ליונייטד לזכות בליגה האירופית, מגן הקהילה ובגביע הליגה. השדים האדומים פתחו נהדר את העונה בפרמייר-ליג עם שני ניצחונות חלקים בשני מחזורי הפתיחה. 


איברה עשוי להיות המחליף של רומלו לוקאקו שנרכש הקיץ ב-75 מיליון ליש"ט, דבר שיאפשר למוריניו מרחב תמרון בין המסגרות הרבות. הוא מצטרף ללוקאקו, נמניה מאטיץ' הסרבי שהגיע מצ'לסי ולוויקטור לינדלוף השבדי שנרכש מבנפיקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי