עושים שוק: ארסנל בעקבות אסנסיו, יובטיץ' בדרך למונאקו

דני רוז
דני רוז | צילום: Gettyimages

ילד הפלא של ריאל מבוקש באמירויות. וגם: המונטנגרי קרוב לאלופת צרפת, צ'לסי במו"מ עם בארקלי, הדרישה של בארסה על גומש ואקס רעננה חתם ברוסיה

(גודל טקסט)

תיכף הגונג. חלון ההעברות בכדורגל העולמי ממש לפני סגירה והקבוצות נותנות פוש אחרון. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההחתמות הרשמיות.


רשמי

* אוואנס קאנגווה ששיחק ב-2014/15 וב-2015/16 בהפועל רעננה עבר מגזיאנטפספור באמצעות סוכנו ניר קרין לארסנל טולה מהליגה הרוסית וחתם לשנתיים. הטורקים שילמו עליו 750 אלף יורו, אבל שחררו אותו בחינם בגלל בעיות כלכליות. השחקן קיבל הצעות מקבוצות בישראל, בין היתר מעירוני קריית שמונה. הוא ירוויח ברוסיה 360 אלף יורו לעונה פלוס בונוסים.


Zambian striker Evans Kangwa has signed a 2 year deal with Arsenal Tula of Russia premier league, the ZamFoot can exclusively reveal. pic.twitter.com/c07fQ7I1Ll

— ZamFoot (@zambianfootball) August 26, 2017

* אחרי שנה בלידס, שוער נבחרת אנגליה לשעבר, רוברט גרין חתם במדי העולה החדשה לפרמייר-ליג האדרספילד.


OFFICIAL: Huddersfield have completed the signing of Robert Green. pic.twitter.com/Mv3jfeDJ1y

— FourFourTweet (@FourFourTweet) August 27, 2017

שמועות
* "סאנדיי סטאר" טוען שפליפה קוטיניו מוכן להסכם עם ליברפול, שהוא יישאר עוד עונה בקבוצה ויצטרף לברצלונהה בקיץ הבא. המייטירדס עשו הסכם דומה בזמנו עם לואיס סוארס.


*  ברצלונה החליטה להעלות את מחירי השחקנים שהיא רוצה למכור. "מונדו דפורטיבו" פרסם שיובנטוס מוכנה לשלם 33 מיליון יורו על הקשר אנדרה גומש שלא הרשים בעונה החולפת אצל הבלאוגרנה, אבל למרות זאת בארסה דורשת עליו 50 מיליון יורו. הוא נרכש מוולנסיה בקיץ 2016 תמורת 35 מיליון יורו בלבד. ביובה ינסו לשאול אותו עם אופציה לרכישה.


* על פי דיווח ב"דיילי אסקפרס" ארסנל שנואשת לחיזוק מוכנה להסתער על ילד הפלא של ריאל מדריד, מרקו אסנסיו. המחיר? 75 מיליון ליש"ט. קשה לראות את זה קורה.


* בצרפת מדווחים שמונאקו קרובה לצירוף חלוץ חדש. לא ברור אם במקום אמבפה, אבל מדובר בסטבן יובטיץ' המונטנגרי של אינטר שיגיע עבור 11 מיליון יורו.


Stevan Jovetić to join AS Monaco for €11 million, according to @DiMarzio.

— Get Italian Football (@_GIFN) August 27, 2017

* פרטיזן בלגרד רוצה את בויאן קרקיץ', חלוצה סטוק שהקריירה שלו הולכת ודועכת. הסרבים מחפשים מחליף לאורוס דיורדייביץ', שנמצא בדרך לאולימפיאקוס.

Not true that @BoKrkic is on his way to Partizan Belgrade. He is not negotiating with them

No es verdad que Bojan se vaya al Partizan pic.twitter.com/4jNw5YOZiG

— Guillem Balague (@GuillemBalague) August 27, 2017

* חטאפה מעוניינת בקשר הצ'יליאני, פביאן אורלנה, שלא נמצא בתכניות של מרסלינו בוuלנסיה. השחקן מעוניין לעזוב בעקבות רצונות בדקות משחק לקראת המונדיאל.


* קשר פורטו, דנילו פריירה, מבוקש בפאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי, שמחירו מוערך ב-60 מיליון יורו.


* מגן טוטנהאם דני רוז מבוקש ביובנטוס על פי ה"קאלצ'ומרקטו". לא בטוח שטוטנהאם תמכור אך אם יגיע ליובנטוס אולי ישוחרר אלכס סנדרו לצ'לסי.


* העיתון "טוטו ספורט" פרסם שבעקבות פציעתו של קלאודיו מרקיזיו, יובנטוס רוצה כעת את קווין סטרוטמן מרומא. הג'יאלורוסי טוענים שהוא לא למכירה, ולכן גם שמו של אנדרה גומש על בגברת הזקנה. 


* קווין מיראלס לא נכלל בסגל אברטון למשחק היום (ראשון) מול צ'לסי, והוא טס לבלגיה נוכח ידיעות שהוא עשוי להצטרף לאולימפיאקוס בהשאלה.

No Kevin Mirallas in the Everton squad. He's flying to Belgium. Unconfirmed story in Greece that Olympiakos want to take him on loan. #efcpic.twitter.com/b4AMmbTl5p

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) August 27, 2017
* איינדהובן דחתה הצעה של סוונזי על המגן הימני הקולומביאני סנטיאדו אריאס. הברבורים הציעו שבעה מיליון יורו, אבל בקבוצה ההולנדית יסכימו רק אם ישלמו את סעיף השחרור של 12 מיליון יורו.


* פאריס סן ז'רמן קרובה לההחתמת שני ברזילאים נוספים. וונדל מפלומיננזה ופאביניו ממונאקו. ניימאר טירפד את מכירת לוקאס מורה אחרי שאמר לו: "אני רוצה אותך איתנו".


* אינטר מנסה לצרף את כוכב לאציו קייטה באלדה ועשויה לכלול בעסקה את סטבן יובטיץ' המונטנגרי.


* אלכסיס סאנצ'ס העלה את הדרישה שלו מארסנל לשכר שנתי של 20 מיליון ליש"ט. צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ואפילו מונאקו מחכות להתפתחויות.


* נמשכות השיחות בין מונאקו לפריס סן ז'רמן לגבי קיליאן אמבפה, אבל הקבוצה מהנסיכות מעדיפה למכור אותו לריאל מדריד, שמוכנה לשלם אף היא 180 מיליון יורו. הסאגה תימשך כנראה עד יום חמישי. בינתיים הכישרון הצעיר חזר להתאמן עם מונאקו.


קיליאן אמבפה. ריאל או פ.ס.ז'? (AFP)
קיליאן אמבפה. ריאל או פ.ס.ז'? (AFP)


* איסלם סלימאני מלסטר מועמד למונאקו אם אמבפה יעזוב.


* קשר ברצלונה ראפיניה מבוקש במילאן. הקטאלונים רוצים לכלול בחוזה סעיף שיאפשר להם לרכוש אותו בחזרה כפי שהיה עם ג'רארד דאולופאו.


* צ'לסי מנהלת משא ומתן עם אברטון על רוס בארקלי.


* וירג'יל ואן דייק מתחנן בפני הנהלת סאות'המפטון למכור אותו. תג המחיר עומד על 60 מיליון ליש"ט. ליברפול, צ'לסי וארנל מעוניינות בו, אך יו"ר הסיינטס, רלף קרוגר, מסרב לשחררו.


* סאגת חלוץ סמפדוריה פטריק שיק עשויה להסתיים היום במפגש בפירנצה בו עשויה להיסגר העברתו של הצ'כי לרומא תמורת 38 מיליון ליש"ט, כך פורסם "קוריירה דלו ספורט".


וירג'יל ואן דייק. העסקה מסרבת להסתיים (gettyimages)
וירג'יל ואן דייק. העסקה מסרבת להסתיים (gettyimages)


* אברטון ו-ווסט ברומיץ' נאבקות על החלוץ טרוי דיני, שאיבד את מקומו בהרכב ווטפורד.


* פפה ריינה רוצה לעזוב את נאפולי. רפא בניטס רוצה להתאחד עמו בניוקאסל, אבל גם פ.ס.ז' מעוניינת.


* מגן פ.ס.ז' סרז' אורייה קיבל אישור כניסה לבריטניה וצפוי להשלים הצטרפותו את בטוטנהאם.


* בנדיקט הובדס הבלם הגרמני עשוי לעבור משאלקה ליובנטוס. הגרמנים דורשים 15 מיליון יורו.


* בלמה הפרגוואי של מילאן גוסטבו גומס צפוי לעבור בהשאלה לשנתיים לפנרבחצ'ה. הטורקים ישלמו דמי השאלה בארבעה מיליון יורו ועוד חמישה אם יירכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי