עושים שוק: צ'לסי תצרף את אוקסלייד-צ'מברליין, ירמולנקו בדורטמונד

אנדריי ירמולנקו
אנדריי ירמולנקו | טוויטר

באנגליה דווח שקשר ארסנל יעזוב לבלוז תמורת 35 מיליון יורו, האוקראיני עבר לגרמניה כמחליפו של דמבלה. וגם: יובנטוס נואשת לבלם, פטריק שיק נחת ברומא ומונאקו דחתה שתי הצעות של ליברפול על לאמר

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל העולמי ממש לפני סגירה והקבוצות נותנות פוש אחרון. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההחתמות הרשמיות.


רשמי
* בורוסיה דורטמונד מצאה מחליף לעוסמאן דמבלה, והיא החתימה את החלוץ אנדריי ירמולנקו מדינמו קייב. האוקראיני בן ה-27 חתם בקבוצה עד סוף עונת 2021 וסיפר: "אני אסיר תודה לדינמו קייב שהגשימה את חלומי לשחק עבור מועדון גדול". לפי הערכות, השחורים-צהובים שילמו עבור ירמולנקו כ-25 מליון יורו. "אנדריי הוא שחקן שניסינו להחתים כבר זמן רב", אמר המנהל הספורטיבי מיכאל צורק, "הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר".

➡️ Andrey Yarmolenko stürmt für Borussia Dortmund https://t.co/YbpNWXAC6Ypic.twitter.com/F9fhIRCpgJ

— Borussia Dortmund (@BVB) August 28, 2017

* קשרה הגנאי של לוריין מהליגה השנייה בצרפת, עלחאסן וואקסו, חתם בויטוריה גימראייש הפורטוגלית.

Alhassan Wakaso (25 ans, 13 matches de Ligue 1) quitte le FC Lorient. Le milieu de terrain ghanéen est transféré au Vitoria Guimarães. pic.twitter.com/Hrx71JdJua

— FC LORIENT (@FCLorient) August 28, 2017

* זוראן טוסיץ' חתם רשמית בפרטיזן בלגרד. הקשר הסרבי בן ה-30, שבתחילת דרכו שיחק במנצ'סטר יונייטד, חוזר הביתה לאחר שבע שנים בצסק"א מוסקבה.


DONE DEAL: Zoran Tošic has joined Partizan Belgrade on a free transfer from CSKA Moscow. pic.twitter.com/byLDqPUHOP

— Squawka News (@SquawkaNews) August 28, 2017


* המגן הצרפתי בן ה-28 וינסנט לוריני הושאל מאמפולי לפיורנטינה עם אופציית רכישה.


*רומא הסכימה לשלם 38 מיליון יורו על חלוץ סמפדוריה פטריק שיק. 33 מיליון יורו כעת ועוד בונוסים של 5 מיליון יורו. החלוץ נחת ברומא ויקווה לעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, אחרי שבתחילת הקיץ כבר עבר ליובנטוס והעסקה פוצצה עקב תוצאות הבדיקות.


* וינסנט לאוריני מאמפולי חתם רשמית על חוזה בפיורנטינה.

Nuovo acquisto per la Fiorentina: #Laurini
scopri tutti i dettagli https://t.co/wH2D7vQ75C#BattitiViolapic.twitter.com/Z9ltJkdauQ

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) August 28, 2017

* הקשר האיטלקי בן ה-33 אלברטו אקווילאני עבר בדיקות רפואיות במדי לאס פלמאס וחתם בשורות הקבוצה מהאיים הקנריים. "קווין פרינס בואטנג סיפר לי שזה מקום מדהים לשחק בו", סיפר אקווילאני.

Alberto Aquilani en el Estadio Gran Canaria pic.twitter.com/mX30f1ySkg

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) August 28, 2017


* ניוקאסל אישרה שהקשר סים דה יונג יעזוב את המועדון ויחזור לאייאקס, ממנה הגיע לניוקאסל ב-2014 אחרי שבע שנים. בעונה שעברה הוא שיחק כמושאל בפ.ס.וו איינדהובן.


שמועות

* לפי הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת, עסקת העברתו של קיליאן אמבפה ממונאקו לפאריס סן ז'רמן צפויה להיסגר במהלך היום. החלוץ הצעיר יושאל לעונה אחת עם התחייבות של הקבוצה מעיר האורות לרכוש את כרטיסו בקיץ הבא תמורת 180 מיליון יורו. מאמן נבחרת צרפת דידיה דשאן אף התייחס לנושא ורמז: "קיליאן עובר קבוצה, אך נשאר בצרפת".


* על פי "סקיי", צ'לסי וארסנל הגיעו לסיכום בנוגע להעברתו של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, וכעת ידון האנגלי בצעיר בתנאיו עם הנהלת הבלוז. רומן אברמוביץ' ישלם לתותחנים 35 מליון ליש"ט, וזאת בכפוף לבדיקות הרפואיות. אוקסלייד-צ'מברליין דחה הצעה מארסנל בגובה 180,000 ליש"ט לשבוע, כך שהמו"מ עם צ'לסי לא צפוי להיות קליל.


Welcome To Chelsea Alex Oxlade Chamberlain pic.twitter.com/K6bcUPed8b

— とらのChelsea垢 (@Chelsea2tora) August 28, 2017

* מונאקו דחתה שתי הצעות של ליברפול על תומא לאמר, ולפי "סקיי ספורט" ההצעה האחרונה של המייטירדס עמדה על 70 מיליון יורו.


* ה"בילד" מדווח ששחקנה הטורקי של דורטמונד, אמרה מור, בדרך לספרד. לאחר שמספר קבוצות התעניינו בקשר, סלטה ויגו צפויה לשים את ידה על השחקן ותשלם 13 מיליון יורו על מור.


* שמו של פייר-אמריק אובמיאנג שוב נשקשר למנצ'סטר סיטי. בצרפת מדווחים שהסיטיזנס ינסו להנחית את החלוץ המחונן במידה, והעברתו של אלכסיס סאנצ'ס למועדון לא תצא לפועל. על פי הדיווח, סיטי מוכנה להציע 74 מיליון ליש"ט על אובאמיאנג.


* האם יובנטוס הצטרפה לאינטר במירוץ אחר שרדאן מוסטאפי? ב-ESPN טוענים שהגברת הזקנה מעוניינת שהבלם הגרמני הבינלאומי יגיע לטורינו כמחליפו של לאונרדו בונוצ'י, כאשר גם בנדיקט הובדס עדיין על הפרק. מוסטאפי לא שותף אתמול (ראשון) בתבוסתה של ארסנל לליברפול 4:0, ונראה שהוא בדרכו חזרה לאיטליה שם הצטיין במדי סמפדוריה בשנים 2012-2014.


#Juventus 'instigate tug-of war with #Inter for Shkodran Mustafi, who is "willing" to move back to #Italy' https://t.co/Mev0M1BWFH#ARS#AFCpic.twitter.com/fkEeB1Ojuz

— footballitalia (@footballitalia) August 28, 2017


* האם גם פפה ריינה בדרך לפ.ס.ז'? בתום המשחק של נאפולי בסן פאולו מול אטלנטה נפרד השוער מהאוהדים כשדמעות בעיניו והוא מנשק את הסמל שעל החולצה. נשיא נאפולי לא הסכים להאריך את חוזהו ביותר משנה אחת וזו הסיבה לעזיבתו.


* העברתו של גוסטבו גומס ממילאן לפנרבחצ'ה פוצצה. הבלם הפרגוואי בן ה-24 היה על סף מעבר לקבוצת הפאר הטורקית, עכשיו העסקה נפלה בעקבות מחלוקות על שכרו של השחקן.


* סטבן יובטיץ' מאינטר יהיה מחליפו של אמבפה במונאקו. המונטנגרי נכח באצטדיון במונאקו ב-1:6 הענק על מארסיי, והקבוצה מהנסיכות תשלם עבורו לאינטר 11 מיליון יורו. החלוץ שהושאל אשתקד לסביליה כבר עובר בדיקות בנסיכות, וצולם עם החולצה מספר 10, הספרה של אמבפה. כמו כן, הקבוצהמהנסיכות הצרפתית חידשה את ההתעניינות באנדראה בלוטי. באיטליה טוענים שמונאקו יצרה קשר הבוקר (שני) עם ראשי טורינו לגבי צירופו של החלוץ המוכשר. למרות הביקוש, המועדון האיטלקי צפוי להמשיך לעמוד על דרישתו של 100 מיליון יורו, לאחר שכבר דחו הצעה בסך 70 מיליון יורו והגעתו של רוני לופס.


קיליאן אמבפה. מצטרף לניימאר (AFP)
קיליאן אמבפה. מצטרף לניימאר (AFP)


Leaked photos ahead of Stevan Jovetic's unveiling as a Monaco player show that he has taken Kylian Mbappé's #10 shirt. pic.twitter.com/aIuVALApRp

— Get French Football (@GFFN) August 28, 2017

* טוטנהאם מחכה לאישורים הרשמיים לפיהם סרז' אורייה יכול להיכנס לבריטניה ואז תחתימו על חוזה ארוך טווח. התרנגולים ישלמו עבור המגן 25 מיליון יורו פלוס בונוסים של שני מיליון יורו.


* לפי "מונדו דפורטיבו" ליברפול דורשת 160 מיליון יורו (140 + 20 על בונוסים) על פליפה קוטיניו. סוכניו של השחקן מנסים לקדם את העסקה, אבל בינתיים אף אחד מהנהלת ברצלונה לא נסע לאנגליה. מאמן המייטי רדס יורגן קלופ לא רוצה את ראפיניה או אנדרה גומש כחלק העסקה, אלא מעוניין באיבן ראקיטיץ' אותו בארסה מסרבת לשחרר.


* בלי קשר לעסקת קוטיניו, רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי עשוי להגיע כמושאל מבאיירן מינכן לליברפול. האדומים גם מעוניינים בתומא למאר ממונאקו ומוכנים לשבור עליו את שיא ההעברות של המועדון ולשלם לקבוצה מהנסיכות 55 מיליון ליש"ט.


* "דון בלון" הספרדי פרסם שמנצ'סטר יונייטד מנסה לרכוש ברגע האחרון את גארת' בייל והציעה לריאל מדריד 92 מיליון ליש"ט. הוולשי לא מרשים אצל הבלאנקוס, אבל נראה שאלופת אירופה לא תסכים למכור אותו בחלון הנוכחי.


גארת' בייל. יונייטד עם ניסיון של הרגע האחרון (gettyimages)
גארת' בייל. יונייטד עם ניסיון של הרגע האחרון (gettyimages)


רשת הטלוויזיה הארגנטינית TYC דיווחה שבלם אסטודיאנטס חואן פוית' יגיע היום ללונדון לחתום בטוטנהאם שתשלם 10.5 מיליון יורו.


אינטר רוצה את קייטה באלדה. מאמן לאציו סימונה אינזאגי אישר שהחלוץ המצוין יעזוב בימים הקרובים.


* אנדרס פריירה הברזילאי יושאל ממנצ'סטר יונייטד לוולנסיה.


* החלוץ הקנייתי של גוויז'ו צ'יצ'נג, מייקל אולואה בן ה-23, סגר בג'ירונה שפתחה מצוין את העונה בליגה הספרדית. גובהו 1.90 מטר. הוא עשוי לחתום בהשאלה לעונה עם אופציה לרכישה.


* מרלון בלמה של ברצלונה עשוי לחתום בניס. לפי "מונדו דפורטיבו" הוא עשוי להיות מושאל עד סוף העונה.


מרלון. יעבור לצרפת?
מרלון. יעבור לצרפת? (AFP)


* סקיי איטליה פרסם שחלוץ אינטר "גביגול" סיכם סופית את השאלתו מאינטר לבנפיקה ליסבון לשנה, עם אופציה לעונה נוספת. בשנה שעברה הוא אכזב מאוד באינטר, אבל ינסה להתניע את הקריירה שלו מחדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי