ארסנל במשבר: "ונגר צריך ללמוד משמעת ממוריניו"

אוזיל
אוזיל | Gettimages

באנגליה קוטלים את התותחנים, השחקנים נגד ונגר. ויירה: "אל תגידו לי שאוזיל ואלכסיס זה לא מנהיגים. לא היה לי מקום בהרכב הקבוצה היום"

(גודל טקסט)

ארסן ונגר וארסנל עוברים שעות קשות. אחרי ה-4:0 לליברפול התקשורת הבריטית מציירת מצב קשה בקבוצה וקורעת את התותחנים לגזרים. ה"מירור" כתב ששחקני ארסנל מיואשים מהעובדה שאין שום שינוי בגישת המועדון. השחקנים הבכירים בקבוצה חוששים מעוד עונה של כישלון.

ארסן ונגר היה תחת לחץ לעשות שינויים בסגל ובצוות המאמנים שלו לפני תחילת העונה, אבל למעשה הגיעו רק שני שחקנים אלכסנדר לקאזט (52 מיליון ליש"ט) וסיאד קולאסינאץ'. שוער העבר, יינס להמאן מונה למאמן השוערים. חלק מהשחקנים טוענים שחוסר הבהירות לגבי אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין (שעתיד לעבור לצ'לסי ב-35 מיליון ליש"ט) לאורך החודשיים האחרונים גרם לחדר הלבשה לא מגובש, מהוסס וחסר ביטחון. ארסנל מנעה מסאנצ'ס, אוזיל וגם הקטור ביירין שרצה לעבור לברצלונה לעזוב וגרמה להם לשחק בחוסר חשק, אבל גם לא הביאה שחקנים כדי לשנות את המצב.

למעט השוער פטר צ'ך אף שחקן לא הוציא אף מילה כולל ונגר שאפילו לא שטף את השחקנים בתום ההשפלה באנפילד. "דיילי מייל" כתב שוונגר היה רשאי להוציא את כל הזעם על השחקנים, אבל הוא לא עשה זאת והם מרגישים שאיבד את חדר ההלבשה. "אותם האימונים במשך שנים", אמר שחקן במועדון. "הבעיה שוונגר שולט בצורה אבסולוטית בכל האימונים ולא נותן לאף אחד לשנות משהו", הוסיף. השחקנים רוצים לעזוב למרות שמציעים להם חוזים יפים בגלל שהם מיואשים. גם שקודראן מוסטפי ולוקאס פרס עשויים עדיין ללכת.


צריך לאמץ קצת ממוריניו, ונגר (AFP)

קשר ארסנל בעבר, פטריק ויירה דווקא בחר צד אחד וייעץ לוונגר: "אי אפשר לומר שאוזיל, אלכסיס סאנצ'ס או פטר צ'ך הם לא מנהיגים במגרש. כל אחד מנהיג מסוג אחר. אני למשל הייתי מנהיג בלי לצעוק כמו טוני אדאמס למשל. לקבוצה יש שחקנים טובים יותר מאשר בימים שאני שיחקתי בארסנל. אני לא חושב שהיה לי מקום בהרכב. לדעתי ונגר צריך לאמץ את המשמעת שיש לז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. הייתי רוצה שארסנל תיקח ממוריניו ו-ונגר ביחד".

ג'ון קרוס כתב ופרשן ה"מירור" הנחשב לחבר של ונגר וכתב עליו ספר, פרסם טור קשה בו כתב: "יש תמונה יפה של ונגר אוחז בגביע האנגלי ביום שימשי בוומבלי במאי האחרון ואם היה רגע בו ונגר היה צריך להודיע על פרישה זה היה הרגע. אני שונא לומר 'אמרתי לך', אבל היה באמת רגע כזה. אנשים רק השלו את עצמם שהעונה יגיעו שחקנים חדשים, צוות אימון חדש כולל 'ונגר חדש'. אחרי שלושה חודשים שום דבר לא השתנה. אני עדיין חושב שוונגר הוא גאון, אבל הוא הורס את כל התדמית שיצר לעצמו".


היה צריך לפרוש בשיא (Gettyimages)

הפרשן מרטין סמואל קורא לוונגר למכור את אלכסיס סאנצ'ס שלא יתרום כלום כל עוד המעטפת שלו נוטה רצון לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי