בגלל 14 שניות: אדריאן סילבה לא יוכל לשחק בפרמייר-ליג

אדריאן סילבה
אדריאן סילבה | Gettyimages

קשר ספורטינג ליסבון נמכר ללסטר תמורת 22 מיליון ליש"ט והעסקה הושלמה, אולם השועלים לא רשמו אותו בזמן והוא ייאלץ לשבת ביציע עד ינואר. המועדון יגיש ערעור

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

 אפשר לומר שאדריאן סילבה פרץ מאוחר. קשר נבחרת פורטוגל, כבר בן 28, ערך את הופעת הבכורה בסלסאו רק בשנת 2014, בגיל צעיר הושאל לתקופה קצרה למכבי חיפה ולאקדמיקה המקומית ורק בשנים האחרונות זכה לתהילה כקשר ספורטינג ליסבון.

לצערו הערב, כעת כשהוא בשיאו, הוא אמור היה לעשות את השדרוג הגדול ולהצטרף לאלופת הפרמייר-ליג מלפני שנתיים, לסטר סיטי, אלא ש-14 שניות בלבד הן שעשו את הכל ועצרו את נסיקת הקשר.

לסטר סיטי כידוע מכרה ביום האחרון של חלון ההעברות את הקשר דני דרינקווטר לצ'לסי, וכדי לחפות על חסרונו של קשר נבחרת אנגליה נאלצה להנחית מחליף ברגע האחרון. השועלים ניסו להנחית את אדריאן סילבה כבר בקיץ שאחרי האליפות, ונראה שקרייג שייקספיר, המנג'ר הנוכחי ובזמנו עוזרו של קלאודיו ראניירי, לא שכח את האפשרות לצרף את סילבה.


אדריאן סילבה. דווקא בשיא פריחתו הוא עלול לשבת ביציע (Gettyimages)

אלא שדרינקווטר עבר לבלוז ברגע האחרון ואילו סילבה עזב את ספורטינג וחתם בלסטר, אך פיפ"א הודיעה כי היא אוסרת את רישמו של הקשר שעבר לאנגליה תמורת 22 מיליון ליש"ט. וכל זאת בגלל שהעברתו הושלמה 14 שניות לאחר סיום מועד ההעברות.

לסטר מתכוונת לערער על ההחלטה, אולם סיכויה לא גדולים ונראה שסילבה יוכל לשוב לשחק אך ורק ובינואר הקרוב – משמע כחצי שנה מחוץ למגרשים דווקא בשיאו. מכיוון שרכישתו הושלמה ודווקא רישומו בפרמייר-ליג כשל, הוא יהיה שחקן הקבוצה ולא יוכל לשוב לספורטינג כדי לזכות לדקות משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי